Rozpoczęła się akcja promująca markę artykułów dla dzieci CONECO – wózków, łóżeczek i fotelików samochodowych.
Akcja promocyjna oparta została na internetowym konkursie pod hasłem „CONECO rozdaje gwiazdki z nieba”. Zabawa rozpoczęła się 19 marca i potrwa przez najbliższe cztery tygodnie. Nagrodą główną w konkursie jest voucher o wartości 3 tysięcy złotych, który pozwoli zwycięzcy wybrać się na wakacje ze swoją rodziną w dowolnie wybrane miejsce w Europie. Ponadto co tydzień losowany będzie zwycięzca nagrody tygodnia, którą jest jeden z produktów oferowanych przez firmę CONECO oraz nagród pocieszenia.
Kampania promująca markę CONECO skierowana jest głównie do osób posiadających dzieci lub spodziewających się w najbliższym czasie potomka. – Liczymy na to, że poprzez udział w tym konkursie, rodzice zapoznają się z ofertą naszej firmy, obejmującą funkcjonalne wózki dla dzieci, bezpieczne foteliki samochodowe oraz wygodne, składane łóżeczka turystyczne, idealne do podróży z dzieckiem – mówi Ireneusz Szymocha, współwłaściciel firmy CONECO.
Na potrzeby akcji powstała specjalna strona konkursowa – http://konkurs.coneco.pl, zawierająca oprócz formularza zgłoszeniowego wszelkie informacje dotyczące zabawy. Konkursowi towarzyszy także kampania promocyjna, która prowadzona jest w kilkudziesięciu wyselekcjonowanych serwisach www o tematyce kobieta, dziecko, rodzina.
– Naszą markę wprowadzamy przede wszystkim przez Internet, ponieważ aktualnie to jeden z najważniejszych kanałów komunikacji z klientem – tłumaczy Ireneusz Winiarski, współwłaściciel firmy CONECO.
Obsługa kampanii wraz ze stworzeniem serwisu konkursowego oraz opracowaniem koncepcji i przygotowaniem kreacji należy do zadań agencji interaktywnej AMP Media.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.