Rozpoczęła się akcja promująca markę artykułów dla dzieci CONECO – wózków, łóżeczek i fotelików samochodowych.
Akcja promocyjna oparta została na internetowym konkursie pod hasłem „CONECO rozdaje gwiazdki z nieba”. Zabawa rozpoczęła się 19 marca i potrwa przez najbliższe cztery tygodnie. Nagrodą główną w konkursie jest voucher o wartości 3 tysięcy złotych, który pozwoli zwycięzcy wybrać się na wakacje ze swoją rodziną w dowolnie wybrane miejsce w Europie. Ponadto co tydzień losowany będzie zwycięzca nagrody tygodnia, którą jest jeden z produktów oferowanych przez firmę CONECO oraz nagród pocieszenia.
Kampania promująca markę CONECO skierowana jest głównie do osób posiadających dzieci lub spodziewających się w najbliższym czasie potomka. – Liczymy na to, że poprzez udział w tym konkursie, rodzice zapoznają się z ofertą naszej firmy, obejmującą funkcjonalne wózki dla dzieci, bezpieczne foteliki samochodowe oraz wygodne, składane łóżeczka turystyczne, idealne do podróży z dzieckiem – mówi Ireneusz Szymocha, współwłaściciel firmy CONECO.
Na potrzeby akcji powstała specjalna strona konkursowa – http://konkurs.coneco.pl, zawierająca oprócz formularza zgłoszeniowego wszelkie informacje dotyczące zabawy. Konkursowi towarzyszy także kampania promocyjna, która prowadzona jest w kilkudziesięciu wyselekcjonowanych serwisach www o tematyce kobieta, dziecko, rodzina.
– Naszą markę wprowadzamy przede wszystkim przez Internet, ponieważ aktualnie to jeden z najważniejszych kanałów komunikacji z klientem – tłumaczy Ireneusz Winiarski, współwłaściciel firmy CONECO.
Obsługa kampanii wraz ze stworzeniem serwisu konkursowego oraz opracowaniem koncepcji i przygotowaniem kreacji należy do zadań agencji interaktywnej AMP Media.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.