Kampania CONECO w internecie

Opublikowano: 19 marca 2007. Kategoria: Rynek. Tagi:

Rozpoczęła się akcja promująca markę artykułów dla dzieci CONECO – wózków, łóżeczek i fotelików samochodowych.
Akcja promocyjna oparta została na internetowym konkursie pod hasłem „CONECO rozdaje gwiazdki z nieba”. Zabawa rozpoczęła się 19 marca i potrwa przez najbliższe cztery tygodnie. Nagrodą główną w konkursie jest voucher o wartości 3 tysięcy złotych, który pozwoli zwycięzcy wybrać się na wakacje ze swoją rodziną w dowolnie wybrane miejsce w Europie. Ponadto co tydzień losowany będzie zwycięzca nagrody tygodnia, którą jest jeden z produktów oferowanych przez firmę CONECO oraz nagród pocieszenia.

Kampania promująca markę CONECO skierowana jest głównie do osób posiadających dzieci lub spodziewających się w najbliższym czasie potomka. – Liczymy na to, że poprzez udział w tym konkursie, rodzice zapoznają się z ofertą naszej firmy, obejmującą funkcjonalne wózki dla dzieci, bezpieczne foteliki samochodowe oraz wygodne, składane łóżeczka turystyczne, idealne do podróży z dzieckiem – mówi Ireneusz Szymocha, współwłaściciel firmy CONECO.

Na potrzeby akcji powstała specjalna strona konkursowa – http://konkurs.coneco.pl, zawierająca oprócz formularza zgłoszeniowego wszelkie informacje dotyczące zabawy. Konkursowi towarzyszy także kampania promocyjna, która prowadzona jest w kilkudziesięciu wyselekcjonowanych serwisach www o tematyce kobieta, dziecko, rodzina.

– Naszą markę wprowadzamy przede wszystkim przez Internet, ponieważ aktualnie to jeden z najważniejszych kanałów komunikacji z klientem – tłumaczy Ireneusz Winiarski, współwłaściciel firmy CONECO.

Obsługa kampanii wraz ze stworzeniem serwisu konkursowego oraz opracowaniem koncepcji i przygotowaniem kreacji należy do zadań agencji interaktywnej AMP Media.

www.coneco.com.pl

Hanna LaskowskaKampania CONECO w internecie

Podziel się!

O autorze

hania