Home Broker – spółka wchodząca w skład JML S.A., wyspecjalizowana w doradztwie kupna i sprzedaży nieruchomości na rynku pierwotnym jak i wtórnym, rozpoczęła swoją pierwszą, sprzedażową kampanię telewizyjną.
Home Broker zajmuje się wyszukiwaniem ofert dla klientów oraz sfinalizowaniem ich nabycia.
Kampania reklamowa, która ruszyła 5 listopada, pojawiła się w telewizji. Dom mediowy MPG odpowiedzialny jest za jej zaplanowanie i zakup. Całość działań potrwa – z przerwą – do połowy grudnia tego roku. Dziesięciosekundowy spot reklamowy ukaże się w takich stacjach jak: TVN24, TVN CNBC Biznes.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.