Kampania Luksja Rituals

Opublikowano: 20 maja 2008. Kategoria: Rynek. Tagi:

PZ Cussons Polska S.A., właściciel marki Luksja, uruchomił kampanię nowej linii kosmetyków. Promocja linii Luksja Rituals ma pomóc w osiągnięciu celu producenta, którym jest podwojenie udziałów wartościowych w segmencie żeli pod prysznic. Telewizyjna premiera spotu odbyła się 16 maja. Działania reklamowe obejmą też prasę, kina oraz POS-y.
Spot w dwóch wersjach: 30 i 15-sekundowej będzie emitowany m.in. w TVP1, TVP2, TVP3, TVN, TV4 TVN7, POLSAT oraz kanałach TVN Style, Ale Kino i Zone Club. Dodatkowo, od 6 czerwca, kampania wystartuje też w sieciach kinowych Multikino i Silverscreen, gdzie pokazywana będzie 45-sekundowa wersja filmu. Reklamy obecne będą również w prasie kobiecej (magazyny Naj, Pani Domu, Tina, Viva, Świat Kobiety, Claudia, Cosmopolitan, Twój Styl oraz Voyage) a w fitness klubach oraz na basenach pojawią się próbki żeli w dyspenserach. Kreację kampanii powierzono agencji BBDO Warszawa, a planowaniem i zakupem mediów zajmuje się ZenithOptimedia.

– Wzmacniamy inwestycje w promocję marki. Przygotowaliśmy cztery nowe warianty żeli: Thai Fusion, Japanese Spa, Bali Escape, Indian Spice, inspirowane popularnością spa wśród konsumentek – mówi Anna Rogalska, szefowa działu Marketingu PZ Cussons Polska S.A. – Liczymy, że poświęcona im kampania pozwoli zdecydowanie zwiększyć udziały Luksji w tym segmencie.

Hanna LaskowskaKampania Luksja Rituals

Podziel się!

O autorze

hania