Kampania reklamowa FAKTU

Opublikowano: 2 października 2007. Kategoria: Rynek. Tagi:

FAKT rozpoczął nową kampanię skierowaną do klientów reklamowych, której Hasło brzmi: „Nie uprzedzaj się. Oceń sam”.
Kampania ma charakter wizerunkowy, ma podkreślić informacyjną i opiniotwórczą rolę gazety. Pojawiają się w niej wypowiedzi znanych dziennikarzy i publicystów publikowane na łamach FAKTU, między innymi: wypowiedź Tomasza Lisa: „FAKT oddaje głos wszystkim stronom sporu” czy Doroty Gawryluk: „W FAKCIE pojawiają się ciekawe pióra i osobowości”.

Kampania reklamowa FAKTU 1

Kampania będzie miała miejsce w prasie branżowej oraz w internecie, obejmie również działania BTL. Autorem kampanii jest dział marketingu prasy codziennej wydawnictwa.

Jednocześnie, dla podkreślenia sukcesu sprzedażowego FAKTU w regionach, w lokalnych wydaniach FAKTU prowadzona będzie kampania promocyjna pod hasłami: „FAKT Górą!” i „Liczy się FAKT”.

Hanna LaskowskaKampania reklamowa FAKTU

Podziel się!

O autorze

hania