Kampania reklamowa FAKTU

FAKT rozpoczął nową kampanię skierowaną do klientów reklamowych, której Hasło brzmi: “Nie uprzedzaj się. Oceń sam”.
Kampania ma charakter wizerunkowy, ma podkreślić informacyjną i opiniotwórczą rolę gazety. Pojawiają się w niej wypowiedzi znanych dziennikarzy i publicystów publikowane na łamach FAKTU, między innymi: wypowiedź Tomasza Lisa: “FAKT oddaje głos wszystkim stronom sporu” czy Doroty Gawryluk: “W FAKCIE pojawiają się ciekawe pióra i osobowości”.

Kampania reklamowa FAKTU 1

Kampania będzie miała miejsce w prasie branżowej oraz w internecie, obejmie również działania BTL. Autorem kampanii jest dział marketingu prasy codziennej wydawnictwa.

Jednocześnie, dla podkreślenia sukcesu sprzedażowego FAKTU w regionach, w lokalnych wydaniach FAKTU prowadzona będzie kampania promocyjna pod hasłami: “FAKT Górą!” i “Liczy się FAKT”.

Wpisy promowane

  • Jak wysłać paczkę do Niemiec?
    Niemcy to ponad 83-milionowy kraj, który jest największym sąsiadem, a zarazem jednym z największych partnerów handlowych Polski. Nasza gospodarka jest ...
  • Dealer samochodów – jak wybrać najlepszego?
    Zakup samochodu to duża inwestycja, dlatego przed podpisaniem umowy warto poświęcić trochę czasu na znalezienie najlepszej oferty. Nie chodzi tutaj ...

Wydarzenia

Weź nasz patronat!
31.12.2021

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry