Kampania Samsung Duoz D880

Opublikowano: 15 maja 2008. Kategoria: Rynek. Tagi:

Stargraphics (STGR Group) realizuje kampanię związaną z wprowadzeniem na polski rynek modelu telefonu Samsung Duoz D880.
Tym razem Samsung proponuje całkowicie innowacyjne rozwiązanie. Samsung D880 Duoz to slider, w którym można umieścić dwie aktywne karty SIM. Karty pracują równolegle – przyjmowanie i odbieranie rozmów czy SMS-ów odbywa się z obu numerów jednocześnie. Ponadto użytkownik może zdecydować, której karty użyć, aby korzystać z internetu, odbierać e-maile, czy uzyskać dostęp do pozostałych usług multimedialnych. Profile WAP/MMS/e-mail włączane są automatycznie po wybraniu odpowiedniej karty SIM. Przełączanie między kartami odbywa się płynnie za pomocą bocznego przycisku, czynność ta nie wymaga wyłączania aparatu i ponownego logowania.
 
Kampania Samsung Duoz D880 1

Stargraphics zajmie się kompletną obsługą kampanii, która obejmie kreację i produkcję outdooru, prasy, pos’ów, adaptację spotów TV oraz szeroko pojęte działania internetowe w skład, których wchodzą: marketing wirusowy, szeptany, serwis WWW i bannery reklamowe.
 
Dodatkowo agencja przygotuje prezentację flash oraz materiały przeznaczone do edycji w marketach ze sprzętem RTV/AGD oraz w salach kinowych.
Przygotowywana kampania obejmie zasięgiem cały kraj. Grupa docelowa jest szeroka, nieograniczona płcią czy wiekiem, gdyż telefon skierowany jest do wszystkich, którzy do tej pory korzystali z dwóch telefonów, a teraz dwie aktywne karty w jednym aparacie ułatwią im komunikację, a więc  w biznesie, prywatnie i dla osób podróżujących.
 
www.duoz.samsung.pl

Hanna LaskowskaKampania Samsung Duoz D880

Podziel się!

O autorze

hania