Trwająca od końca sierpnia telewizyjna kampania społeczna Stop Pedofilom przygotowana przez agencje TBWA dla Fundacji Kidprotect wzbudziła zainteresowanie nowych stacji telewizyjnych.
Do darmowej emisji spotu pt. „Huśtawka” przyłączyły się kolejne stacje. Przez cały wrzesień film będzie ukazywał się od 3 do 5 razy dziennie w stacjach: Canał+, Canał+ Film i Ale Kino!. 100 emisji zapowiedziała również poznańska telewizja informacyjna – Telewizja WTK. Nadal trwają rozmowy z TVP.
„Bardzo się cieszymy, że kolejne stacje telewizyjne przyłączają się do walki z pedofilią. Uważam za niezwykłe, że telewizja komercyjna coraz bardziej i chętniej angażuje się w akcje społeczne udostępniając swój czas antenowy całkowicie za darmo. Bez wsparcia telewizji kampania nie miałaby szans dotarcia do tak szerokiego grona odbiorców, jaki zapewnia ten rodzaj mediów. Myślę, że dzięki tej kampanii staniemy się bardziej uważni a internet nie będzie już tylko źródłem beztroskiej zabawy” – mówi Malina Wieczorek, Non Profit & Art Promotion Director TBWATelescope.
Celem kampanii Stop Pedofilom jest uświadomienie dorosłym zagrożenia pedofilią w internecie, który w dobie komputeryzacji stał się łatwym środkiem na wykorzystanie nieświadomości i bezbronności dzieci.
Film „Huśtawka” emitowany jest już w stacjach TV4, TV Puls, MTV, MTV Classic oraz w kinach. Kampania wspierana jest również poprzez layouty prasowe ukazujące się w „Polityce”, „Newsweeku Polska”, „Forum”, „Charakterach”, „Vivie” oraz magazynie „Benefit”.
Film „Stop Pedofilom” zrealizowany został przez OTO Studio Filmowe. Reżyserią do filmu zajął się Damian Pietrasik. Za kreację w TBWA odpowiedzialni są: Bartek Bartoszek, Darek Rzontkowski – Dyrektorzy Kreatywni, Robert Chudzik, Art Director oraz Joanna Mazurek, Copywriter.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.