Kampania TBWA wyróżniona przez Newsweek

27 maja odbyło się uroczyste wręczenie nagród w konkursie „Sto procent z 1%”, podsumowującym cykl konferencji Newsweek- Biznes Odpowiedzialny. Wyróżnienie specjalne za kampanię 1% dla wybranej organizacji pożytku publicznego zrealizowanej przez TBWA\ otrzymali: Fundacja Krajowe Centrum Kompetencji, oraz stacje telewizyjne takie jak TVP, Polsat, TVN, Canal+ oraz TV Puls.
Pomysłodawcą kampanii była Fundacja Krajowe Centrum Kompetencji. Po raz pierwszy w Polsce największe organizacje charytatywne, stacje telewizyjne oraz polscy aktorzy wspólnie promowali idee przekazywania 1 proc. podatku dochodowego na rzecz organizacji pożytku publicznego. Wszystkie osoby zaangażowane w realizację projektu oraz stacje telewizyjne zrezygnowały ze swoich honorariów. 
Za koncepcję oraz realizację kampanii w całości odpowiedzialna była agencja TBWA.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top