27 maja odbyło się uroczyste wręczenie nagród w konkursie „Sto procent z 1%”, podsumowującym cykl konferencji Newsweek- Biznes Odpowiedzialny. Wyróżnienie specjalne za kampanię 1% dla wybranej organizacji pożytku publicznego zrealizowanej przez TBWA\ otrzymali: Fundacja Krajowe Centrum Kompetencji, oraz stacje telewizyjne takie jak TVP, Polsat, TVN, Canal+ oraz TV Puls.
Pomysłodawcą kampanii była Fundacja Krajowe Centrum Kompetencji. Po raz pierwszy w Polsce największe organizacje charytatywne, stacje telewizyjne oraz polscy aktorzy wspólnie promowali idee przekazywania 1 proc. podatku dochodowego na rzecz organizacji pożytku publicznego. Wszystkie osoby zaangażowane w realizację projektu oraz stacje telewizyjne zrezygnowały ze swoich honorariów.
Za koncepcję oraz realizację kampanii w całości odpowiedzialna była agencja TBWA.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.