We wtorek 4 grudnia DZIENNIK rozpoczyna nowa serię filmową. Tym razem wraz z DZIENNIKIEM czytelnicy będą mogli kupić kultowy polski serial „Kariera Nikodema Dyzmy”.
"Kariera Nikodema Dyzmy" to satyryczna opowieść o polskich elitach okresu międzywojennego: bezrobotny urzędnik pocztowy z prowincji przez przypadek pojawia się na raucie rządowym i od tej chwili rozpoczyna błyskotliwą karierę w kręgach najwyższych władz państwowych. Scenariusz oparty jest na motywach powieści Tadeusza Dołęgi-Mostowicza. W rolę tytułową wcielił się niezapomniany Roman Wilhelmi.
Na serię składa się siedem odcinków wydanych na trzech płytach DVD, które będą się ukazywały wraz z DZIENNIKIEM co wtorek. Cena DZIENNIKA z płytą wynosi 3,99 zł.
Serię "Kariera Nikodema Dyzmy" wspiera kampania reklamowa w radio, w telewizji oraz w tytułach Axel Springer Polska. Kampanię reklamową przygotowała agencja Team One, za zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom.
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.