Karmi – nowa kampania TV

Opublikowano: 31 marca 2008. Kategoria: Rynek. Tagi:

Ruszyła kolejna kampania sponsoringowa marki Karmi z portfela Carlsberg Polska. Począwszy od 30 marca bilboardy sponsorskie Karmi towarzyszyć będą wszystkim emisjom najnowszego serialu TVN o współczesnych trzydziestolatkach – „Teraz albo nigdy”. Równocześnie Karmi jest sponsorem nowego pasma filmów kostiumowych, od marca wyświetlanych przez kobiecą stację TVN STYLE. Billboardy sponsorskie towarzyszyć będą odcinkom premierowym, powtórkom i zwiastunom poszczególnych odcinków zarówno serialu w TVN, jak i filmów w TVN STYLE do końca czerwca.
„Karmi to marka, którą nasze konsumentki kojarzą z przyjemnymi chwilami relaksu, odprężenia  i tego małego „luksusu” czasu przeznaczonego wyłącznie dla siebie.” – mówi Magdalena Wesołowska, Senior Brand Manager Marki Karmi. „Oglądanie ulubionych filmów z pewnością do takich chwil należy, stąd pomysł na sponsorowanie filmów, które naszym zdaniem szczególnie mogą przypaść paniom do gustu. Postanowiliśmy dać naszym konsumentkom jak największy wybór. Mamy więc z jednej strony ekranizację pereł literatury europejskiej – wśród nich takie pozycje jak „Targowisko próżności”, „Duma i uprzedzenie”, czy „Pani Bovary” – ponadczasowe dzieła, którymi kobiety fascynują się od pokoleń. Z drugiej strony odniesienie do dnia dzisiejszego – serial o perypetiach współczesnych trzydziestolatków. Obie pozycje to bardzo ciekawe nowości w ofercie programowej TVN Style i TVN. Myślę, że nasze konsumentki czeka przed ekranem wiele przyjemnych chwil relaksu i prawdziwego odprężenia, tak jak przy Karmi!” –dodaje Magdalena Wesołowska.

Billboardy sponsorskie Karmi, utrzymane w charakterystycznych dla marki ciepłych odcieniach karmelowego brązu, są kobiece w wyrazie i odwołują się do świata filmu i wielkich gwiazd ekranu.

Filmy pasma kostiumowego TVN STYLE emitowane są w piątkowe wieczory, (odcinki powtarzane są w niedzielę), natomiast serial „Teraz albo nigdy” wyświetlany będzie podczas wieczornego programu TVN w każdą niedzielę.  Dodatkowo billboardy Karmi towarzyszyć będą konkursom związanym z filmem „Teraz albo nigdy”. Piwo Karmi pojawi się także w serialu.

Autorem kreacji kampanii jest agencja Saatchi & Saatchi Poland. Za zakup i planowanie mediów odpowiada OMD Media Direction.

Hanna LaskowskaKarmi – nowa kampania TV

Podziel się!

O autorze

hania