Ceramika Paradyż unowocześniła swój serwis internetowy wprowadzając postać Karoliny – Wirtualnego Doradcy. Odwiedzający stronę internetową firmy w łatwy sposób mogą otrzymać informacje o interesujących produktach, zadając pytanie elektronicznemu ekspertowi. Projekt zrealizowała firma Stanusch Technologies.
„Witaj nazywam się Karolina i jestem Wirtualnym Doradcą firmy Paradyż. Jak masz na imię?”. Tymi słowami postać kobiety wita się z osobami odwiedzającymi stronę Ceramiki Paradyż. Wpisując pytanie lub wybierając jedno z listy w łatwy sposób można uzyskać odpowiedź na interesujące zagadnie bez konieczności przeszukiwania strony. Wśród szerokiego wachlarza pytań z listy można wybrać te dotyczące kolekcji i produktów, nagród otrzymywanych przez Ceramikę, informacji o firmie, informacji o programach Light Decor oraz CAD Decor, danych o dostawie i cenach. Można również zadać własne pytanie, na które wirtualny ekspert postara się odpowiedzieć.
Postać Karoliny wyraża wiele emocji. Zbyt długo oczekująca na zadanie pytania pokazuje znudzenie i sama zaczyna opowiadać o rzeczach, które mogą zainteresować internautę. Podpowiada, jakie kolekcje można wybrać zależnie od preferencji, opisuje działania Grupy Paradyż na rzecz ekologii oraz przedstawia zalety produktów.
„Zdecydowaliśmy się na implementację tego innowacyjnego przedsięwzięcia mając na celu wprowadzenie nowej jakości oraz uatrakcyjnienie naszego serwisu internetowego. Jesteśmy pierwszą firmą z branży płytek ceramicznych, która zdecydowała się na Wirtualnego Doradcę” – mówi Piotr Tokarski Prezes Grupy Paradyż.
Karolinę zaprojektował Stanusch Technologies. Za Wirtualnym Doradcą kryje się program komputerowy, wykorzystujący metody i techniki sztucznej inteligencji, umożliwiający rozmowę z użytkownikiem w języku naturalnym. Chatbota w formie wirtualnej postaci umieszcza się na serwisach WWW. Jego zadaniem jest udzielanie informacji klientom nt. oferowanych produktów i usług czy specyfiki działalności firmy. Zrealizowany przez Stanusch Technologies chatbot wyposażony jest również w syntezę mowy oraz wizualizację postaci. Dodatkową cechą wyróżniającą produkt jest możliwość korzystania z zaawansowanej semantycznej wyszukiwarki internetowej (WEB 3.0).
„Pomimo, że chatbot jest zaawansowanym technologicznie rozwiązaniem bazującym na mechanizmach sztucznej inteligencji, jego wizualizacja to przyjazne, naturalne i w pełni intuicyjne narzędzie do komunikacji z klientem. Chatbot nie tylko odciąża pracowników w udzielaniu informacji o firmie i jej ofercie, ale i pomaga w kreowaniu wizerunku innowacyjnej firmy, uatrakcyjnia i zwiększa oglądalność korporacyjnej witryny internetowej” – powiedział Maciej Stanusch, prezes zarządu Stanusch Technologies.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.