Kaspersky Lab, producent oprogramowania służącego do ochrony danych, dołączył do członków Konsorcjum Producentów Rozwiązań Antyspamowych. Konsorcjum zostało powołane przez organizację ICSA Labs, niezależny oddział globalnej firmy Cybertrust zajmującej się bezpieczeństwem informatycznym.
Konsorcjum łączy producentów rozwiązań antyspamowych z różnych krajów i umożliwia im dzielenie się informacjami oraz doświadczeniem w celu doskonalenia technologii pozwalających na zwalczanie niechcianych wiadomości e-mail a także tworzenia standardów oceniania i certyfikacji produktów antyspamowych.
„Głównym celem konsorcjum jest zapewnienie klientom rozwiązań antyspamowych wiarygodnego i obiektywnego źródła informacji dotyczących bezpieczeństwa i możliwości produktów służących do walki ze spamem” – powiedział George Japak, wiceprezes ICSA Labs. „Wszyscy w ICSA Labs cieszymy się, że dzięki współpracy z Kaspersky Lab będziemy mogli korzystać z doświadczenia tej firmy w dziedzinie rozwiązań antyspamowych oraz razem tworzyć nowe standardy i technologie pozwalające na analizowanie produktów.”
Na najbliższym posiedzeniu konsorcjum, 22 maja 2007 r. w Las Vegas, członkowie będą dyskutować na temat proponowanych przez ICSA Labs kryteriów testowania i certyfikowania produktów antyspamowych. Na podstawie opinii członków konsorcjum ICSA Labs wybierze produkty, które zostaną poddane testom oraz potencjalnej certyfikacji.
Obecnie, czynniki takie jak różne podejścia do rozwiązywania problemów związanych ze spamem oraz brak uniwersalnych definicji sprawiają, że niemożliwe jest obiektywne ocenianie rozwiązań antyspamowych oraz udoskonalanie ich na dużą skalę. Współpraca z Kaspersky Lab, jednym z globalnych liderów w dziedzinie technologii antyspamowych, pomoże w ustanowieniu standardów bezpieczeństwa wymaganych do dalszego rozwoju metod wykorzystywanych do zwalczania pocztowych śmieci.
„To, że producenci rozwiązań antyspamowych muszą współpracować w tworzeniu kryteriów certyfikowania tych produktów świadczy o tym, że stosują oni odmienne podejścia do problemu spamu”, powiedziała said Anna Vlasova, szef analityków spamu z Kaspersky Lab. „Bez zaakceptowanych przez rynek kryteriów oceny użytkownicy muszą dokonywać wyboru wyłącznie w oparciu o własne doświadczenie i wiedzę. Certyfikacja pozwoli użytkownikom na zapoznanie się z opiniami ekspertów, co pomoże im w dokonaniu najlepszego wyboru.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.