Kaspersky Lab uaktualnił swoją stronę korporacyjną. Nowa strona została uruchomiona 28 grudnia 2006 roku i charakteryzuje się całkowicie zmienionym wyglądem dostosowanym do najnowszych trendów. Strona jest całkowicie kompatybilna z wszystkimi popularnymi na rynku przeglądarkami internetowymi.
Jedną z nowych sekcji jest dział „Zagrożenia”, w którym można znaleźć podstawowe informacje o wirusach, hakerach i spamie. Bardzo ważnym elementem tego działu jest sekcja „Virus Watch”, w której można w czasie rzeczywistym obserwować listę szkodliwych programów wykrywanych przez ekspertów z Kaspersky Lab. Lista jest automatycznie odświeżana wraz z dodaniem przez analityków każdego nowego wpisu do sygnatur zagrożeń.
Bardziej szczegółowe informacje o wszelkich zagrożeniach IT tradycyjnie zawiera Encyklopedia Wirusów prowadzona przez Kaspersky Lab: http://www.viruslist.pl.
„Zapraszam wszystkich do odwiedzania naszej nowej strony” – mówi Bartosz Prauzner Bechcicki, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu w firmie Kaspersky Lab. „Mam nadzieję, że dzięki wprowadzonym zmianom witryna będzie bardziej przystępna dla odwiedzających, co z kolei zachęci ich do zapoznawania się z treściami związanymi z bezpieczeństwem”.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.