W ofercie wydawnictwa Mikom pojawiła się książka „Kawiarenki internetowe – przewodnik”, która powstała na podstawie katalogu kawiarni internetowych dostępnego w serwisie Web.Reporter.pl. Książka zawiera pełny katalog kawiarni oraz przewodnik po usługach i zasobach internetowych.
Przewodnik podzielony jest na trzy części. Pierwsza opowiada o usługach dostępnych w kawiarenkach, możliwościach jakie oferują klientom oraz o kafejkowej netykiecie, czyli zasadach obowiązujących w lokalu i w Internecie.
Druga część to obszerny przewodnik po popularnych usługach, takich jak strony WWW, poczta elektroniczna, czat, FTP, Usenet, wyszukiwanie w Sieci oraz innych, mniej znanych. Jest też garść adresów do przydatnych stron WWW w Polsce oraz opis często stosowanych akronimów i emotikonów czyli uśmieszków.
Trzecia część to oczywiście rozbudowany katalog lokali z podziałem na poszczególne miasta. To unikalne zestawienie obejmuje przeszło 730 cyberkafejek z ponad 250 miast.
– Przewodnik po cyberkafejkach powstał z myślą o tych, którzy chcą skorzystać z Internetu lub komputera, a z pewnych powodów nie mają do niego dostępu. Książka jest pierwszą tak obszerną publikacją, której celem było skatalogowanie kawiarni i klubów internetowych. Użytkownicy mogą dotrzeć do informacji o kawiarenkach na trzy sposoby: przez katalog dostępny Internecie, przez telefon komórkowy WAP i kupując książkę tradycyjną. – mówi Dariusz Majgier, autor przewodnika.
Kawiarnia internetowa to potoczne określenie miejsca, w którym można skorzystać z dostępu do Internetu. Może to być prawdziwa kawiarenka lub pub, wydzielony fragment centrum handlowego albo sklepu, salon gier, pomieszczenie w hotelu bądź pensjonacie, klub komputerowy, sala w osiedlowym domu kultury lub odpowiednio przystosowany garaż.
W takich miejscach można wysłać i odebrać pocztę elektroniczną, przejrzeć strony WWW, porozmawiać na żywo z osobami z innej części Polski i świata lub pobrać pliki z różnych miejsc. Oprócz dostępu do Internetu, kawiarnie zwykle oferują przekąski i napoje. Często można też zeskanować zdjęcia, wydrukować artykuły i złożyć prace dyplomowe, nagrać płyty CD, zrobić cyfrowe zdjęcie, zamówić kserokopie, wziąć udział w turniejach gier czy wreszcie skorzystać z komputera, gdy nie mamy własnego lub akurat jest uszkodzony.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.