Kciuk.pl prostszy i na urządzenia mobilne

Grupa o2 zmodernizowała Kciuk.pl, serwisu z segmentu „digg-podobnych”. Akcent położono na uproszczenie układu informacji na głównych stronach, jak i dodanie mechanizmów lepiej obsługujących często powracających użytkowników (tzw. hard userów) spośród populacji serwisu.

Równocześnie z wersją „dorosłą” serwisu udostępniono wersję mobile. Serwis wykrywa typ urządzenia, z jakiego się łączymy, dostosowując układ strony.

„Ten serwis rośnie drugi rok z rzędu, uwzględniając wahania sezonowe, jest w silnym trendzie wzrostowym” – mówi członek zarządu Grupy o2, Michał Brański. „Zmieniamy design, zaczynamy inwestować więcej energii w dialog ze społecznością, a jednocześnie zwracamy uwagę użytkowników na fakt, że mogą konsumować ten serwis również ze smartfonów.”

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top