Grupa o2 zmodernizowała Kciuk.pl, serwisu z segmentu „digg-podobnych”. Akcent położono na uproszczenie układu informacji na głównych stronach, jak i dodanie mechanizmów lepiej obsługujących często powracających użytkowników (tzw. hard userów) spośród populacji serwisu.
Równocześnie z wersją „dorosłą” serwisu udostępniono wersję mobile. Serwis wykrywa typ urządzenia, z jakiego się łączymy, dostosowując układ strony.
„Ten serwis rośnie drugi rok z rzędu, uwzględniając wahania sezonowe, jest w silnym trendzie wzrostowym” – mówi członek zarządu Grupy o2, Michał Brański. „Zmieniamy design, zaczynamy inwestować więcej energii w dialog ze społecznością, a jednocześnie zwracamy uwagę użytkowników na fakt, że mogą konsumować ten serwis również ze smartfonów.”
Wpisy promowane
- Odzież robocza powinna sygnalizować kompetencjeZadbana i atrakcyjna odzież robocza świadczy o profesjonalizmie – to powszechnie znany fakt. Branża rzemieślnicza nie jest tu wyjątkiem. Dlatego ...
- Integracje dla e-commerce – jakie przynoszą korzyści?W erze cyfrowej transformacji, e-commerce już od dłuższego czasu jest nie tylko alternatywą dla tradycyjnego handlu, ale często staje się ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- IdoSell – Sklepy internetowe odnotowały nawet 50 proc. wzrosty w BlackWeekBlack Week, Black Weekend i Cyber Monday – w tym okresie w sklepach internetowych sprzedaż wzrosła nawet o 50 proc. ...
- Black Friday 2023 – średnia wysokość przeceny sięgnęła 31%. Piątek ze sprzedażą większą o 24% niż w 2022!Salesforce przygotował podsumowanie Black Friday oparte na globalnych danych zakupowych zebranych od ponad 1,5 miliarda konsumentów. Jak wyglądał Black Friday ...
- DRAGO entertainment odnotowało ponad trzykrotny wzrost zysku EBITWyraźne wzrosty po pierwszych trzech kwartałach 2023 odnotowała notowana na GPW spółka DRAGO entertainment. W okresie styczeń – wrzesień wypracowano ...
- Black Week według Shoper: Rekordowe zakupy, wzrost popularności płatności online i strategie marketingowe sprzedawcówBlack Week to nie tylko czas intensywnych zakupów, ale również okres analizy trendów konsumenckich i zachowań klientów. W trakcie tego ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.