Firma Mattel, największy na świecie producent zabawek, prowadzi zakrojoną na szeroką skalę kampanię marketingową, której celem jest pojednanie Barbie i Ken’a, jednej z najbardziej znanych par na świecie.
Barbie (właściwie Barbra Millicent Roberts) i Ken byli parą przez wiele lat. W Walentynki 2004 r. nastąpiło jednak kontrowersyjne zerwanie. Od 2006 r. Ken przechodził metamorfozę „umysłu, ciała i duszy”. Plastikowy mężczyzna chce pojednać się z Barbie podczas tegorocznych Walentynek.
Firma Mattel w związku z powyższą historią prowadzi szeroko zakrojoną kampanię marketingową. Jej punktem centralnym jest strona barbieandken.com, która umożliwia użytkownikom oddania swego głosu w ważkim dylemacie: czy Barbie powinna znów przyjąć Ken’a? Na stronie działa specjalny wskaźnik (Love-O-Meter), który wyświetla opinię internautów w tej sprawie (obecnie: „Give Him A Chance!”). Mattel prowadzi również działania w serwisach społecznościowych takich jak Facebook, Twitter czy Foursquare. Kanał w YouTube przedstawia Ken’a, który rejestruje się w serwisie randkowym Match.com i dowiaduje się, że jego idealnym dopasowaniem jest właśnie Barbie.
Kampania wspiera promocję nowej lalki Ken’a oraz obchody jego 50 urodzin. Producent określa ją jako „najlepszego chłopaka na każdą okazję” ponieważ „mówi cokolwiek chcesz by powiedział”. Ken korzysta również z najnowszych technologii: używa MacBook’a, przegląda strony za pomocą przeglądarki Chrome, zwraca uwagę na facebookowe reklamy.
Mattel prowadzi również działania offline. Podczas odbywającej się w Soho imprezy poświęconej modzie (Fashion’s Night Out), firma zaprezentowała ekskluzywną kolekcję lalek. Ken’a zobaczyć można było również w Magnolia’s Bakery, gdzie kupował prezent dla Barbie oraz na billboardach w Nowym Jorku i Los Angeles.
Producent zabawek zaprezentował także mini-serial o nazwie „Genuine Ken”, który dostępny jest w serwisie Hulu. Serial, którego pierwszy odcinek pojawił się 18 stycznia, przedstawia zawodników zmagających się o tytuł „Najlepszego amerykańskiego chłopaka”.
Mattel zapowiada kolejne atrakcje w swej potężnej kampanii: „Zostańcie z nami. Ken wciąż walczy o serce Barbie”, czytamy na stronie barbieandken.com. Czy Ken’owi uda się przekonać Barbie?
[Za: Mashable]
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.