Kickstarter, popularny serwis crowd fundingowy, ogłosił, że już ponad milion osób wsparło przynajmniej jeden projekt. Na prezentowane pomysły udało się zebrać ponad 100 mln dolarów.
Kickstarter pozwala użytkownikom zaprezentować swój pomysł – może to być wynalazek, chęć nagrania płyty czy odbycia podróży – i poprosić innych by wsparli go swymi pieniędzmi (tzw. crowd funding). Określa się przy tym cel finansowy, czas trwania zbiórki oraz nagrody dla wspierających, zależne od wielkości przekazanego wsparcia.
Działający od nieco ponad dwóch lat serwis ogłosił właśnie, że już milion osób zdecydowało się przekazać swoje pieniądze na realizację pomysłów innych. Największy wzrost inwestorów odnotowano niedawno: w ostatnich pięciu miesiącach pojawiło się 400 tys. wspierających.
wzrost liczby osób wspierających
Zespół Kickstartera poinformował również, że około 16 proc. (167 tys.) osób decyduje się wesprzeć więcej niż jeden projekt. 67 tys. użytkowników przekazało pieniądze więcej niż trzem projektom, a 24 tys. – więcej niż pięciom.
wielkości przekazywanych dotacji
Łącznie przekazano 1,4 mln dotacji, z których 90 proc. to kwoty niższe niż 100 dolarów (615 razy przekazano więcej niż 5 tys. dolarów). Łącznie udało się zebrać 100,7 mln dolarów, z czego 84 mln na projekty zakończone sukcesem.
Warto dodać, że w Polsce działa odpowiednik Kickstartera – serwis Polak Potrafi.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.