Bridgestone wspólnie z fundacją FIA (Fédération International de L’Automobile) kontynuuje globalną kampanię na rzecz ochrony środowiska. Podczas pierwszego wyścigu sezonu 2009 Formuły 1, Grand Prix Australii, wszyscy kierowcy Formuły 1 okazali swoje poparcie kampanii Make Cars Green.
Kampania Make Cars Green ma na celu ograniczenie emisji spalin poprzez promocję oszczędnej jazdy i ekologicznych zachowań wśród użytkowników pojazdów na całym świecie. Kampania komunikuje 10 punktów ekologicznego podróżowania.
10 punktów proekologicznego podróżowania:
1. Kupuj produkty ekologiczne
2. Dokładnie zaplanuj trasę podróży
3. Regularnie sprawdzaj ciśnienie w oponach
4. Ograniczaj bagaż i unikaj korzystania z bagażników dachowych
5. Nie rozgrzewaj silnika przed wyruszeniem w podróż
6. Używaj klimatyzacji tylko, gdy jest to konieczne
7. Przyspieszaj łagodnie i utrzymuj stałą prędkość jazdy
8. Hamuj silnikiem
9. Unikaj korzystania z biegu jałowego
10. Ograniczaj emisję CO2
www.bridgestone.co.jp/english/eco/project/makecarsgreen/
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.