Na początku grudnia 2001 roku ukazało się polskie wydanie
bestsellerowej książki Patricii B. Seybold i Ronni T. Marshak
Klienci.com: Jak stworzyć skuteczną strategię biznesową dla Internetu i nie tylko.
Książka naszpikowana jest przykładami, w jaki sposób firmy zarówno – giganci z listy Fortune 500, jak i mniejsze przedsiębiorstwa podjęły inicjatywy handlu elektronicznego, które pomogły im pozostawić
konkurencję daleko w tyle. Patricia Seybold należy do tych niewielu osób, które posiadają zarówno przygotowanie zawodowe, jak i doświadczenie niezbędne do napisania książki na temat handlu elektronicznego, którą każdy ze świata biznesu powinien przeczytać.
Szczegółowe informacje o książce wraz z fragmentem, spisem treści oraz jej recenzjami są prezentowane na stronach internetowych wydawnictwa ifcpress
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.