Głównym ograniczeniem rozwoju usług EDI (elektronicznej wymiany danych) wśród dostawców dużych sieci handlowych był dotychczas brak możliwości komunikacji z wszystkimi kontrahentami za pośrednictwem jednego operatora EDI. Stąd podstawowym elementem strategii Xtrade na rynku usług EDI jest likwidacja tych ograniczeń realizowana poprzez zawieranie umów miedzyoperatorskich z innymi operatorami sieci EDI obecnymi w Polsce.
W dniu 31 marca 2003 Xtrade S.A. i Infinite Sp. z o.o. podpisały umowę międzyoperatorską, umożliwiającą Klientom każdej ze stron wymianę dokumentów w standardzie EDI. Podpisanie umowy z Infinite jest dla Xtrade realizacją kolejnego etapu przyjętej strategii rozwoju usług EDI. Dla Klientów Xtrade efektem współpracy ma być „przeźroczysty” i nie obciążony dodatkowymi kosztami system, umożliwiający Klientowi komunikację z kontrahentem korzystającym z usług innego operatora. Współpraca z Infinite, rozszerza możliwości komunikacyjne klientów Xtrade o grupę kapitałową Eldorado S.A w skład, której wchodzą m.in.: supermarkety Stokrotka, sieć sklepów spożywczych Groszek, magazyny cash&carry Eldorado.
Umowa z Infinite jest już trzecią umową międzyoperatorską podpisaną przez Xtrade. Wcześniej Xtrade S.A. podpisała umowy z innymi operatorami EDI, firmami Edison S.A. oraz ComArch S.A. Dzięki temu Xtrade oferuje klientom unikalne rozwiązanie na polskim rynku. Dostawcy takich sieci handlowych jak Ahold, Geant, Makro, Real, Eurocash, Eldorado, mają możliwość elektronicznej wymiany zamówień, faktur ewentualnie innych dokumentów za pomocą jednego rozwiązania oferowanego przez Xtrade.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.