Knowledge Management – systemy wspomagające zarządzanie wiedzą GigaCon

Opublikowano: 3 stycznia 2011. Kategoria: Patronaty.

Czas i miejsce: 20 stycznia 2011, Hotel Courtyard by Mariott, Warszawa

Dysponowanie i umiejętność efektywnego zarządzania wiedzą stanowią sukces dla podejmowanych działań i decyzji w firmie. Odpowiednie zarządzanie ułatwia współpracę między pracownikami, ogranicza powielanie wykonanej wcześniej pracy, co pozwala oszczędzać czas, pieniądze oraz poprawia jakość współpracy z otoczeniem biznesowym.

W imieniu organizatorów zapraszamy na kolejną edycję konferencji, która jest szansą na uzyskanie lepszych wyników i przewagi nad konkurencją.

Konferencja „Knowledge Management – systemy wspomagające zarządzanie wiedzą GigaCon” kierowana jest do osób decydujących o sposobie funkcjonowania przedsiębiorstwa, odpowiedzialnych za zarządzanie przepływem informacji, zarządzanie wiedzą oraz dobór rozwiązań i technologii służących wspieraniu tych procesów; osób odpowiedzialnych za optymalne wykorzystanie posiadanych zasobów wiedzy.

Tematyka konferencji:

–  Systemy zarządzania dokumentami (document management)

–  Systemy obiegu pracy (workflow)

–  Systemy wspomagania pracy grupowej (groupware)

–  Hurtownie danych (data warehouse)

–  Portale korporacyjne (enterprise portals)

–  Intranet – wewnętrzny internet

–  Systemy wspomagania decyzji, systemy ekspertowe

–  Systemy do zarządzania nauczaniem na odległość (e-learning, wideokonferencje, dyskusje on-line)

–  Systemy do zarządzania bezpieczeństwem i ochrona informacji

Rejestracja bezpłatna. Więcej informacji pod tym adresem.

Dawid ZarazińskiKnowledge Management – systemy wspomagające zarządzanie wiedzą GigaCon

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.