Kodeks Zdrowego Życia – kampania reklamowa

Opublikowano: 18 listopada 2007. Kategoria: Rynek. Tagi:

Od 15 listopada 2007 r. ruszyła kampania reklamowa na rzecz popularyzacji zapisów Europejskiego Kodeksu Walki z Rakiem, realizowana dla Centrum Onkologii – Instytutu im. Marii Skłodowskiej-Curie w Warszawie. Na potrzeby kampanii TBWA\TELESCOPE opracował i zrealizował film animowany oraz komiks, natomiast za działania z mediami odpowiada agencja TBWA\PR.
Celem kampanii edukacyjnej Kodeks Zdrowego Życia, prowadzonej od września br. w całej Polsce jest propagowanie zdrowego stylu życia, popularyzacja Kodeksu wśród lekarzy, a także edukacja dziennikarzy na temat profilaktyki pierwotnej nowotworów.

Na potrzeby kampanii TBWATELESCOPE opracował i zrealizował film animowany, prezentujący wszystkie zasady Europejskiego Kodeksu Walki z Rakiem. Film przygotowali Krzysztof Kokoryn – absolwent wydziału malarstwa Warszawskiej Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie i Wojciech Kliczka – absolwent  wydziału grafiki  Warszawskiej Akademii Sztuk Pięknych. Spot będzie można zobaczyć w telewizji publicznej (TVP1) i prywatnej, m.in. TVN24, TVN Style, TVN Turbo, TVN Meteo, Canal+, Planete, Ale kino, Kuchnia TV, FOXlife; emisja planowana jest także w kinach.

– Zmiana nawyków życiowych Polaków to wieloletni proces. Mam jednak nadzieję, że dzięki naszej kampanii więcej ludzi dowie się jak dbać o zdrowie, żeby nie chorować. – mówi Malina Wieczorek, Non Profit & Art Promotion Director TBWATelescope. – Lektorem w naszym filmie uczyniliśmy dziecko, ponieważ na profilaktykę zdrowotną nigdy nie jest za wcześnie. Poza tym dzieci mają ogromny wpływ na postawy zdrowotne rodziców i innych dorosłych ze swojego otoczenia.”

11 zasad Europejskiego Kodeksu Walki z Rakiem:

1.    Nie pal
2.    Wystrzegaj się otyłości
3.    Bądź codziennie aktywny
4.    Spożywaj więcej warzyw i owoców
5.    Ogranicz spożycie alkoholu
6.    Unikaj nadmiernej ekspozycji na słońce
7.    Unikaj substancji rakotwórczych
8.    Zaszczep się przeciwko wirusowemu zapaleniu wątroby (WZW) typu B

Weź udział w programach ochrony zdrowia publicznego:
9.    Kobiety po 25. roku życia: badania w kierunku raka szyjki macicy
10.    Kobiety po 50. roku życia: badania w kierunku raka piersi
11.    Kobiety i mężczyźni po 50. roku życia: badania w kierunku raka jelita grubego

Hanna LaskowskaKodeks Zdrowego Życia – kampania reklamowa

Podziel się!

O autorze

hania