Kogo stać na reklamę w prasie?

Opublikowano: 10 marca 2008. Kategoria: Rynek. Tagi:

Mediabuy.pl to serwis internetowy, w którym można zapoznać się z ofertami reklamowymi czasopism wydawanych na rynku.
Obecnie w serwisie uzupełniana jest baza danych dużych i mniejszych wydawnictw.

mediabuy.pl współpracuje ze Związkiem Kontroli Dystrybucji Prasy, który jest zainteresowany promocją i upowszechnianiem działań statutowych przyjętych przez jego członków. Na mocy umowy, ZKDP wyraził zgodę na publikowanie na stronie mediabuy.pl danych o nakładzie i sprzedaży pism kontrolowanych przez Związek. Jednak, co istotne dla niskonakładowych i nietypowych publikacji, w serwisie prezentowane są też pisma nieobjęte kontrolą Związku.
Na łamach serwisu można znaleźć, na przykład,  informacje o ofercie Teatru Wielkiego, który sprzedaje powierzchnie reklamowe w swoich Programach.

Ideą serwisu jest łatwy (opcja wyszukiwarki) i przejrzysty (karty czasopism) dostęp do informacji istotnych z punktu widzenia reklamodawcy, ale nie tylko. Informacji takich jak nakład, profil pisma, ceny powierzchni reklamowych czy periodyczność. Zgromadzone w serwisie dane można w łatwy sposób przeszukiwać oraz zestawiać według wybranych kryteriów.

– Tworzenie bazy danych to pierwszy etap projektu. Firma mediabuy.pl ma ambitne plany rozwoju, do realizacji których poszukuje obecnie partnerów – mówi manager projektu Marta Stadnicka.

W serwisie znajdują się także działy: „aktualności” – najnowsze i najistotniejsze informacje dotyczące oferty wydawnictw oraz  „oferty specjalne” – informacje o ofertach przygotowanych dla reklamodawców.

W bazie czasopism mediabuy.pl, można znaleźć nie tylko publikacje znanych wydawców, ale również propozycje mniejszych i nowych wydawnictw, które dzięki serwisowi mają możliwość bezpłatnej promocji.  

Hanna LaskowskaKogo stać na reklamę w prasie?

Podziel się!

O autorze

hania