Mediabuy.pl to serwis internetowy, w którym można zapoznać się z ofertami reklamowymi czasopism wydawanych na rynku.
Obecnie w serwisie uzupełniana jest baza danych dużych i mniejszych wydawnictw.
mediabuy.pl współpracuje ze Związkiem Kontroli Dystrybucji Prasy, który jest zainteresowany promocją i upowszechnianiem działań statutowych przyjętych przez jego członków. Na mocy umowy, ZKDP wyraził zgodę na publikowanie na stronie mediabuy.pl danych o nakładzie i sprzedaży pism kontrolowanych przez Związek. Jednak, co istotne dla niskonakładowych i nietypowych publikacji, w serwisie prezentowane są też pisma nieobjęte kontrolą Związku.
Na łamach serwisu można znaleźć, na przykład, informacje o ofercie Teatru Wielkiego, który sprzedaje powierzchnie reklamowe w swoich Programach.
Ideą serwisu jest łatwy (opcja wyszukiwarki) i przejrzysty (karty czasopism) dostęp do informacji istotnych z punktu widzenia reklamodawcy, ale nie tylko. Informacji takich jak nakład, profil pisma, ceny powierzchni reklamowych czy periodyczność. Zgromadzone w serwisie dane można w łatwy sposób przeszukiwać oraz zestawiać według wybranych kryteriów.
– Tworzenie bazy danych to pierwszy etap projektu. Firma mediabuy.pl ma ambitne plany rozwoju, do realizacji których poszukuje obecnie partnerów – mówi manager projektu Marta Stadnicka.
W serwisie znajdują się także działy: „aktualności” – najnowsze i najistotniejsze informacje dotyczące oferty wydawnictw oraz „oferty specjalne” – informacje o ofertach przygotowanych dla reklamodawców.
W bazie czasopism mediabuy.pl, można znaleźć nie tylko publikacje znanych wydawców, ale również propozycje mniejszych i nowych wydawnictw, które dzięki serwisowi mają możliwość bezpłatnej promocji.
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.