Na nośnikach typu Ad room rozpoczęła się miesięczna kampania reklamowa środka na katar 'Navisin soft'. Ponad 890 plakatów reklamowych zawisło w placówkach służby zdrowia.
Plakaty zamieszczono na 890 nośnikach, głównie w placówkach służby zdrowia. Poprzez sieć nośników typu Ad room możliwe jest dotarcie w ciągu miesiąca do około 7 milionów wyselekcjonowanych odbiorców.
'Wykorzystanie tablic Ad room w kampanii reklamowej produktów farmaceutycznych jest niewątpliwie trafną decyzją. Usytuowanie nośników w miejscach takich, jak placówki służby zdrowia, zarówno państwowe jak i prywatne, gwarantuje precyzyjne dotarcie do wskazanej grupy docelowej.' – komentuje Ryszard Straus, Prezes Zarządu Press Service.
Przedstawicielem handlowym sieci Ad room jest firma Media Broker.
Ad room wykorzystali już w swoich kampaniach, m.in.: Johnson & Johnson, Polpharma, Telekomunikacja Polska. Nośniki wykorzystywane są regularnie także przez fundacje i stowarzyszenia, podczas akcji prozdrowotnych, np.: Fundacja Jolanty Kwaśniewskiej 'Porozumienie bez barier' oraz Fundacja 'Dr Clown'.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.