Kolejna odsłona kampanii reklamowej Radia ZET

Opublikowano: 3 stycznia 2008. Kategoria: Rynek. Tagi:

Pozyskiwanie osobowości show businessu do budowy wizerunku marki jest sprawdzonym i skutecznym elementem strategii promocyjnej Radia ZET. Oryginalne i zwracające uwagę kampanie reklamowe z największymi, najbardziej lubianymi gwiazdami polskiej i światowej sceny muzycznej, mają budować świadomość marki Radia ZET jako brandu znakomitego jakościowo, ale i bliskiego słuchaczowi.
W kolejnej odsłonie kampanii SIŁA MUZYKI! Radio ZET promują: Melanie C, Kasia Cerekwicka, Celine Dion, Robert Gawliński, Enrique Iglesias, The Last Goodnight, Maroon 5, Kylie Minoque, Monrose, September, Justyna Steczkowska, Rod Stewart, Sugababes i Łukasz Zagrobelny.

Kampania Radio ZET SIŁA MUZYKI! pojawi się 5 stycznia 2008 roku
w telewizjach: TVP, TVP Info, Polsat, TV4, TVN, TVN7, TVN24, TVN Style, TVN Turbo, a następnie w wybranych tytułach prasowych.

Za kreację kampanii odpowiadają Janusz Mazurczak i Andrzej Bimer z agencji BUM. Spoty telewizyjne wyreżyserował Kuba Łubniewski. Media zaplanowała agencja ZenithOpimedia.

Hanna LaskowskaKolejna odsłona kampanii reklamowej Radia ZET

Podziel się!

O autorze

hania