Microsoft Business Solutions Polska, producent systemów ERP II dla przedsiębiorstw, informuje, że Zakłady Chemiczne „Organika-Sarzyna” S.A. podpisały z firmą Creative Innovation Group kontrakt na zakup licencji i wdrożenie systemu Microsoft Business Solutions-Axapta. Umowa zawarta została 2 października 2003 r.
Głównym celem, który zamierza osiągnąć Z.CH. „Organika-Sarzyna” S.A. dzięki wdrożeniu nowoczesnego systemu ERP (wielomodułowy zintegrowany system wspomagający zarządzanie), jest usprawnienie procesów produkcji, efektywnego i automatycznego przepływu informacji między działami, uzyskanie możliwości wielowarstwowej i wielokierunkowej analizy danych opisującej wszystkie procesy zachodzące w przedsiębiorstwie.
Wdrożenie systemu Microsoft Business Solutions-Axapta zastąpi obecnie stosowany system oraz zapewni ujednolicenie procedur ewidencyjno-księgowych oraz logistycznych, pełną rejestrację zdarzeń gospodarczych oraz zwiększenie elastyczności oraz szybkości reakcji na zachodzące zmiany.
Z.CH. „Organika-Sarzyna” S.A. zakupiły system Microsoft Business Solutions-Axapta wersja 3.0. W pierwszym etapie wdrożone zostanę moduły: Finanse (razem z modułem Finansów Zaawansowanych), Środki Trwałe, Handel, Logistyka, Kadry i Płace. Wdrożenie ww modułów zostanie przeprowadzone w siedzibie firmy w Nowej Sarzynie. W następnej kolejności wdrożenie obejmie moduły Kontrolling oraz Produkcję. Z systemu będzie korzystało 50 użytkowników, docelowo planowane jest zwiększenie tej liczby do 100.
„O wyborze systemu Microsoft Business Solutions-Axapta zadecydowała nowoczesna technologia gwarantowana przez firmę Microsoft Business Solutions oraz wyjątkowa elastyczność systemu Axapta. Czynniki te stwarzają warunki nieskrępowanego rozwoju i gwarantują zaspokojenie potrzeb firmy dziś i w przyszłości. Faktyczne prace wdrożeniowe już się rozpoczęły. Widzimy także, że firma wdrażająca (Creative Innovation Group) umiejętnie łączy opracowane przez siebie standardy z otwartością na potrzeby systemowe klienta. Jestem więc dobrej myśli jeśli chodzi o zrealizowanie całości wdrożenia w przyjętym, ambitnym harmonogramie” powiedział Jan Krauz, członek zarządu, dyrektor ds. ekonomiczno-finansowych.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.