Kolejny etap kampanii reklamowej Mastercook

Opublikowano: 4 kwietnia 2008. Kategoria: Rynek. Tagi:

Wraz z początkiem kwietnia 2008 roku rusza kolejny etap kampanii telewizyjnej promującej płyty indukcyjne marki Mastercook. Jej podstawowy cel to wzmocnienie wizerunku marki Mastercook jako światowego lidera w technologii indukcji.
Na potrzeby kampanii przygotowano dwa spoty reklamowe (15 i 8 sekundowe), które w sposób jasny i wyraźny oddają zalety płyt indukcyjnych marki Mastercook: oszczędność energii oraz czasu przyrządzania potraw, a także brak ryzyka poparzeń i łatwość w utrzymaniu czystości z uwagi na nieprzypalanie pozostałości potraw na płycie.

Autorem reklamy jest agencja Adwertajzing, a producentem Dom Produkcyjny Tandem Taren-To. Media zaplanował dom mediowy MPG Media Planning. Kampanię rozpoczną działania sponsoringowe w stacjach TVN przy programie Dzień Dobry TVN, TVN24 oraz TVN Meteo przy Prognozie Pogody.

Hanna LaskowskaKolejny etap kampanii reklamowej Mastercook

Podziel się!

O autorze

hania