Wraz z początkiem kwietnia 2008 roku rusza kolejny etap kampanii telewizyjnej promującej płyty indukcyjne marki Mastercook. Jej podstawowy cel to wzmocnienie wizerunku marki Mastercook jako światowego lidera w technologii indukcji.
Na potrzeby kampanii przygotowano dwa spoty reklamowe (15 i 8 sekundowe), które w sposób jasny i wyraźny oddają zalety płyt indukcyjnych marki Mastercook: oszczędność energii oraz czasu przyrządzania potraw, a także brak ryzyka poparzeń i łatwość w utrzymaniu czystości z uwagi na nieprzypalanie pozostałości potraw na płycie.
Autorem reklamy jest agencja Adwertajzing, a producentem Dom Produkcyjny Tandem Taren-To. Media zaplanował dom mediowy MPG Media Planning. Kampanię rozpoczną działania sponsoringowe w stacjach TVN przy programie Dzień Dobry TVN, TVN24 oraz TVN Meteo przy Prognozie Pogody.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.