Pasażer może oderwać skrzydło od koperty, w której dostał bilet kolejowy, a następnie wypełnić i wrzucić do skrzynki, aby otrzymać informacje lub zamówić wybrany przez siebie kurs. W ten sposób Europejska Szkoła Kształcenia Korespondencyjnego (ESKK) postanowiła promować swoją ofertę szkoleń. Wykorzystuje do tego nowy nośnik reklamowy – Ad – verto, okładkę na bilety kolejowe.
Europejska Szkoła Kształcenia Korespondencyjnego jest kolejną po Providencie firmą, która korzysta z alternatywnej formy promocji oferowanej przez nowy nośnik reklamowy Ad – verto, wprowadzony na polski rynek przez firmę Begimo S.A. ESKK istnieje w Polsce od 1991 roku. Jest pierwszą placówką oświatową o profilu korespondencyjnym. Dotychczasowe kampanie reklamowe szkoły opierały się głównie na promocji w prasie oraz reklamie „door to door”. Mimo zadowalających efektów ESKK nadal szuka nowych form dotarcia do klientów.
,,Poszukiwaliśmy nowego, niekonwencjonalnego, a jednocześnie skutecznego kanału komunikacji, który ma nam zapewnić dotarcie do interesującej nas grupy docelowej” – mówi Klaudia Andrzejewska, Zastępca Kierownika ds. Marketingu Europejskiej Szkoły Kształcenia Korespondencyjnego – „Dlatego też zdecydowaliśmy się promować nasze kursy
na kopercie Ad – verto, która daje bardzo wysokie prawdopodobieństwo, że potencjalny klient zapozna się z naszą ofertą”.
Kampania reklamowa ruszyła 5-go września 2003 r. i potrwa do końca miesiąca. Bilety kolejowe wraz z okładkami Ad – verto są dystrybuowane na Dworcu Głównym we Wrocławiu. Trzy moduły reklamowe umożliwiają zamieszczenie informacji z obydwu stron okładki. Koperta jest wykonana z papieru kredowego z perforacją, która ułatwia oderwanie formularza zwrotnego.
Wykorzystany w kampanii kupon z perforacją zawiera z jednej strony komunikat reklamowy oraz informacje o warunkach promocji. Druga strona jest formularzem zamówienia. Aby zamówić wybrany kurs, wystarczy wypełnić kupon i wrzucić go do skrzynki pocztowej. Opłata pocztowa została przeniesiona na adresata.
,,Efektywność kosztowa, gwarantowany i bezpośredni sposób dotarcia do konsumenta to największe zalety Ad – verto – okładki na bilet kolejowy” – powiedziała Izabela Petru, Marketing Manager Begimo S.A. – ,,Cieszy nas, że nośnik zyskuje coraz większe zainteresowanie ze strony reklamodawców, oraz że zaczyna pełnić nową rolę w promocji sprzedaży jako narzędzie pozyskiwania zamówień”.
Wpisy promowane
- Integracja procesów księgowych z wykorzystaniem ERP enova365: Możliwości i korzyści.System enova365 jest innowacyjnie zaprojektowanym narzędziem, które działa jako oprogramowanie ERP na potrzeby realizacji różnych procesów księgowych. Jego dużą zaletą ...
- Proces zakupu nieruchomości w Dominikanie dla obcokrajowcówChcesz ulokować swoje oszczędności w bezpieczny sposób, pozwalając im na siebie zarabiać? A możesz szukasz dla siebie miejsca, w którym ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Rusza „NAJtaniej” w aplikacji ERLIPlatforma zakupowa ERLI uruchomiła w swojej aplikacji sekcję „NAJtaniej”. Codziennie znajdą w niej nowe najkorzystniejsze oferty – każda z nich ...
- Paweł Fornalski (IdoSell) zainwestował 5 mln. zł. w polską platformę e-commerce TakeDropTakeDrop.pl – polska platforma dropshippingowa – założona przez Tomasza Niedźwieckiego i Adriana Księżarczyka zdobyła pierwszego dużego inwestora. Pakiet 20 proc. ...
- Shoper: skorygowany zysk EBITDA ponownie z rekordowym wzrostemShoper, platforma e-commerce do prowadzenia sklepów internetowych, opublikował rekordowe wyniki za II kwartał i I półrocze 2023 roku. Firma odnotowała ...
- Szymon Marciniak został ambasadorem Mennicy SkarbowejSzymon Marciniak – został ambasadorem Mennicy Skarbowej, firmy w Polsce sprzedającej złoto inwestycyjne oraz inne metale szlachetne, spółki notowanej na ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.