Kolorowanki.pl i szesciolatki.pl najlepszymi domenami tygodnia [ciekawe domeny]

Opublikowano: 10 października 2014. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Jedną z najbardziej prężnych dziedzin e-biznesu jest tematyka związana z dziećmi. Czy inwestorzy domenowi będą w stanie zaproponować nam ciekawe nazwy na nowe projekty? Zapraszamy do kolejnego zestawienia.

W szeroko rozumianej kategorii związanej z dziećmi jest sporo ciekawych domen, nie jest jednak tak popularna jak chociażby ostatnio opisywana Motoryzacja, jednak znajdziemy więcej interesujących nazw.
ID-100216571

Na aukcji możemy nabyć lalki.pl, obecna cena to tylko 560 zł, jednak nie osiągnęła jeszcze ceny minimalnej. Doskonałą nazwą na sklep internetowy będą również smoczki.pl (10 tys. zł), czy taniezabawki.pl (4,5 tys. zł).

Dla projektów związanych z szeroko rozumianym zdrowiem i rozwojem najmłodszych można polecić karmieniepiersia.pl (3 tys. zł), smoczki.pl (10 tys. zł) czy kolorowanki.pl (120 tys. zł). I to właśnie kolorowanki.pl, mimo wysokiej ceny, w naszej ocenie są najlepszą propozycją w tym tygodniu. Warto też zastanowić się nad dobranocki.pl (5 tys. zł) czy zgadywanki.pl (4 tys. zł).

W segmencie domen tańszych, do 200 zł, też znajdziemy sporo ciekawych nazw – miniswiat.pl (35 zł), szesciolatki.pl (150 zł), swiatzklockow.pl (199 zł) i kultowe alamakota.pl (121 zł). Szesciolatki.pl dzięki świetnej cenie też zdobywają tytuł domeny tygodnia.

Tematyka związana z dziećmi jest jedną z najlepszych pod kątem stosunku jakości do ceny. Oczywiście znajdziemy domeny kosztujące więcej niż 100 tys. zł, ale przy budżecie 10 tys. zł z pewnością znajdziemy ciekawą nazwę dla naszego projektu.

W naszych zestawieniach prezentujemy tylko oferty z ceną wystawionych domen na Aftermarket.pl i Premium.pl.

Autorem zdjęcia jest sattva.

Sylwester KozakKolorowanki.pl i szesciolatki.pl najlepszymi domenami tygodnia [ciekawe domeny]

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.