Komandor – nowa kampania medialna

Opublikowano: 28 stycznia 2008. Kategoria: Rynek. Tagi:

W styczniu 2008 ruszyła druga edycja kampanii reklamowej marki Komandor „Jakość i Styl”. Komunikacja koncentruje się na Internecie. Kampania potrwa do połowy marca.
Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku marki Komandor jako lidera
w kategorii producentów szaf, garderób oraz zabudowy wnęk z drzwiami przesuwanymi, a także poszerzenie grupy docelowej i pozyskanie nowych klientów.
 
Intensywne działania reklamowe obejmą strony www, takie jak: Interia.pl, Kobieta.interia.pl, Deccoria.pl, Elle.interia.pl oraz Elledeco.interia.pl.
W ramach kampanii on-line został zaplanowany konkurs dla internautów
– „Zmień potwora na Komandora” – komunikowany za pośrednictwem specjalnie przygotowanej kreacji internetowej emitowane na stronach serwisu Interia.pl. Celem konkursu jest zachęcenie internautów do publikacji zdjęć prezentujących swoje szafy, które zasługują na wymianę. To internauci wyłonią zwycięzcę, który otrzyma nową zabudowę marki Komandor.

„W dotychczasowych działaniach skupialiśmy się głównie na prasie wnętrzarskiej
i regionalnej oraz na Internecie powiązanym z naszą branżą – komentuje  Monika Okrasa Dyrektor Marketingu Spółek Komandor. W zimowej odsłonie postawiliśmy zdecydowany nacisk na Internet ponieważ doceniliśmy interaktywność tej formy komunikacji z grupą docelową. W trakcie i po jesiennej kampanii mieliśmy zdecydowany większy ruch na naszej stronie, dlatego też w tym roku postanowiliśmy jeszcze bardziej zintensyfikować działania on-line. Zdecydowaliśmy się także wyjść poza typowe serwisy wnętrzarskie i stąd nasza obecność na wszystkich serwisach Interia.pl.”

Hanna LaskowskaKomandor – nowa kampania medialna

Podziel się!

O autorze

hania