Spółka Gadu-Gadu podpisała umowę z firmą Huawei Polska Sp. z o.o. (Huawei) na wdrożenie platformy MVNO. To jedna z ważniejszych inwestycji w procesie uruchamiania usługi wirtualnego operatora telefonii komórkowej przez Gadu-Gadu.
Platforma technologiczna, którą dostarczy i wdroży Huawei, zawiera między innymi konwergentny system bilingowy. Pozwoli ona także na elastyczne i nowatorskie rozliczanie wszystkich usług płatnych spółki Gadu-Gadu.
– Jest to kluczowa umowa dla Gadu-Gadu z punktu widzenia projektu MVNO – mówi Krzysztof Szalwa z Zarządu Gadu-Gadu S.A. – Planujemy wprowadzić usługę telefonii komórkowej na przełomie roku.
Rozwiązanie Huawei spełnia wszystkie wymogi stawiane przez Gadu-Gadu, jest elastyczne, możliwe do wdrożenia w stosunkowo krótkim czasie. Firma Huawei ma także bogate doświadczenie przy wprowadzaniu podobnych rozwiązań.
Telefonia komórkowa spod znaku GG to kolejny krok w rozwoju spółki, która od lat specjalizuje się w tworzeniu i oferowaniu komunikacji i telekomunikacji. Gadu-Gadu jest już obecne na rynku telefonii internetowej VoIP, oferując połączenia telefoniczne przez Internet w komunikatorze Gadu-Gadu i w oparciu o usługę Gadu naGłos.
Huawei Technologies specjalizuje się w produkcji nowoczesnych i zaawansowanych technologicznie urządzeń z branży telekomunikacyjnej oraz informatycznej, stosowanych przez ponad 300 operatorów z ponad 90 krajów.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.