Komputronik wprowadza do swojej oferty nową usługę. Dzięki Komputronik helpdesk, klienci mogą skorzystać ze zdalnego wsparcia serwisanta IT 24/7.
Jak działa Komputronik helpdesk?
Firma rozszerza swoją ofertę o nową usługę: Komputronik helpdesk, czyli zdalne wsparcie informatyczne. Jak to działa? W sklepie stacjonarnym lub internetowym należy zakupić usługę i później podać indywidualny kod konsultantowi podczas rozmowy. Serwisant pomoże między innymi z konfiguracją urządzeń Apple i Microsoft, udzieli wsparcia w zakresie bezpieczeństwa IT – od archiwizacji danych, przez instalację i konfigurację usług chmurowych, aż po usuwanie wirusów. Dodatkowo helpdesk obejmuje także hardware – podłączenie i konfigurację urządzeń, konfigurację sieci, audyt bezpieczeństwa czy doradztwo techniczne.
Usługi są tym, co wyróżnia naszą markę na tle konkurencji. Od samego początku staramy się zapewnić naszym klientom szeroki wachlarz dodatkowych świadczeń, od zakupów na raty, leasing, dodatkowe ubezpieczenie. Wprowadzone przez nas w ostatnich dniach usługi sprawiają, że jesteśmy pomóc naszym klientom o każdej porze dnia i w każdy miejscu. Dzięki usłudze Helpdesk jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom pełne wsparcia przez cały okres użytkowania laptopa, komputera, telefonu, a także innych urządzeń elektronicznych – komentuje Marcin Mordak, dyrektor sieci sprzedaży w Komputroniku.
Komputronik helpdesk: koszt usługi
Koszt usługi zaczyna się od 49 zł przy zakupie z konfiguracją sprzętu, a każdy klient otrzymuje dodatkowo roczną gwarancję na zrealizowane świadczenie.
Klienci Komputronika mogą także korzystać z usług konfiguracji i personalizacji sprzętu w momencie zakupu, serwisu w sklepach czy z dojazdem oraz napraw pogwarancyjnych laptopów, komputerów, monitorów oraz telefonów. Serwis sprzętu obejmuje między innymi diagnozę sprzętu, czyszczenie, instalację systemu operacyjnego i oprogramowania oraz wymianę dysku i pamięci RAM.
Wpisy promowane
- Zaplanuj świąteczne wydatki dla pracowników – Jak wybrać idealny prezent?Święta Bożego Narodzenia to czas, który w wielu firmach wiąże się nie tylko z magią i wspólnymi świętowaniem, ale również ...
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.