Elektronarzędzia, scyzoryki, latarki, noże kuchenne, kosmetyki, perfumy i zabawki – od 19 listopada tego typu produkty będzie można kupić w stacjonarnym Salonie Komputronik Home.
Otwarcie salonu Komputronik Home, z produktami z oferty znacząco różniącej się od tego, z jakim asortymentem kojarzy się tradycyjny Komputronik, odbędzie się już w najbliższą sobotę. Produkty do kuchni, kosmetyki czy zabawki dla dzieci – to niewielka część tego, co znajdzie swoje miejsce w sklepie o powierzchni 150 mkw. Salon powstaje w centrum handlowym Ptak Outlet, w Rzgowie, przy ul. Żeromskiego 8, w bezpośrednim sąsiedztwie otwartego niedawno salonu Komputronik.
Komputronik dotychczas kojarzony był głównie ze sprzętem IT i GSM, jednak obecnie poszerza również kategorie AGD i RTV. Kolejnym krokiem ekspansji na rynku jest rozwój submarki Komputronik Home, jako integralnej części oferty sieci. Na stronie głównej Komputronik.pl obok zakładki „elektronika” od pewnego czasu działa już dedykowana zakładka „home”, w której znajduje się 12 kategorii: „Dziecko”, „Dom”, „Ogród”, „Zdrowie i uroda”, „Inteligentny dom”, „Sport”, „Motoryzacja”, „Turystyka”, „Hobby” „Sprzęt muzyczny”, „Militaria i survival”. Teraz wszystkie produkty wykraczające poza kategorie IT i GSM zakupić będzie można również stacjonarnie.
Jesteśmy przekonani, że Salon Komputronik Home spotka się z pozytywnym odbiorem, dostarczając konsumentom wszystkich produktów, które niezbędne są w domu. Zamierzamy pokazać, że jesteśmy ekspertem i doradcą nie tylko w branży komputerowej, czym od 20 lat wyróżniamy się na polskim rynku, ale również w świecie produktów takich kategorii jak dom i ogród czy dziecko radzimy sobie doskonale. Zapraszamy do odwiedzin Komputronik Home – mówi Bernard Bocian, dyrektor departamentu sprzedaży detalicznej Komputronik.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.