Konferencja e-TAILING 2010

9 grudnia 2009, Hotel Hyatt, Warszawa

Polski rynek detalicznego handlu elektronicznego przekroczył w 2008 roku 11 mld zł, co stanowi ok. 2,2 proc. łącznych obrotów handlu detalicznego w Polsce. Strategiczne planowanie budżetów sprzedażowych musi uwzględniać, szczególnie w trudnej sytuacji ekonomicznej, handel w wielu kanałach.

Internet staje się istotnym rynkiem zbytu, dla dużych i średnich detalistów oraz producentów, wykorzystujących dotychczas wyłącznie kanały tradycyjne. Producenci z jednej strony poszukują dodatkowych kanałów sprzedaży, z drugiej zajmują pozycje przed odbiciem gospodarki stąd ich zainteresowanie e-commerce, gdzie próg wejścia jest o wiele niższy niż otwarcie własnego systemu dystrybucji w rzeczywistości naziemnej.

E-tailing przynosi o wiele większe zyski niż przy mniejszych nakładach finansowych. Internetowa sprzedaż FMCG jest zjawiskiem specyficznym na tle innych przedsięwzięć handlu on-line. Najbardziej dynamicznym segmentem jest tutaj e-commerce produktów spożywczych, którego potencjału trudno przecenić, a który na pewno warto dobrze wykorzystać.

W ramach konferencji:

  • Strategiczne spotkanie Liderów – Prezesów i Dyrektorów Generalnych – e-commerce FMCG oraz Producentów planujących Sprzedaż on-line
  • Era e-sklepów Producentów – dlaczego warto sprzedawać on-line – Amway, Walmark, Pożegnanie z Afryką, Wasa Barilla, Chocolissimo.pl
  • Skuteczne strategie zarządzania sprzedażą w wielu kanałach oraz nowe perspektywy w dystrybucji FMCG w niepewnych czasach
  • Najnowsze narzędzia usprawniania e-commerce – case study m.in. MerlinBeauty.pl, Alma24.pl, Frisco.pl, Organic Farma Zdrowia, Apteo.pl

Uczestnictwo w konferencji upoważnia do udziału w konferencji Convenience & Petroleum Retailing.

Zapraszamy do udziału w Konferencji!

Kontakt:
Aleksandra Schoen-Żmijowa – Project Manager
tel. +48 12 350 54 00, fax +48 350 54 01
[email protected]

Więcej informacji na stronie www.bbm.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top