16-17 czerwca 2009, Hotel Marriott, Warszawa
- 67 prelegentów z Polski i zagranicy
- Specjalistyczne Targi
- Szerokie kontakty biznesowe
- Najnowsze trendy i rozwiązania prosto z rynku
Zapraszamy do udziału w „e-Communic@tion”, specjalnie przygotowanych Targach i 4 równoległych konferencjach traktujących o najbardziej gorących tematach. Każda z konferencji stanowi układ precyzyjnie dobranych zagadnień, wszystkie razem zaś zbiór efektywnych i oryginalnych rozwiązań oraz cennych analiz całego sektora.
Formalni uczestnicy jednej z czterech konferencji lub Targów, mają możliwość udziału także w najbardziej interesujących prelekcjach pozostałych trzech konferencji. Ponadto wszyscy słuchacze otrzymają materiały z każdej konferencji (wykłady ponad 67 prelegentów!).
Wydarzenie jest doskonałym miejscem poszerzenia kontaktów dla e-profesjonalistów. W centralnym miejscu spotkań i specjalnie przygotowanej przestrzeni wystawienniczej istnieje możliwość wymiany opinii z ponad 400 uczestnikami wszystkich konferencji.
Cztery Konferencje to:
1. S@le on-line – skuteczne rozwiązania e-commerce w czasie dekoniunktury
- Spotkanie off-line największych graczy on-line decydujących o kształcie e-commerce 2009
- Skuteczne strategie zwiększania sprzedaży e-sklepu w czasach nieprzewidywanych budżetów
- Najnowsze narzędzia usprawniania e-commerce – case study m.in. Komputronik, Merlin.pl, Grupa TP
- Sprawdzone metody budowania zaufania e-klientów m.in. Banku Pekao, Cefarmu Białystok, Morele.net
2. Aktualne wyzwania Contact Center – Ludzie, Strategie & Technologie
- Najważniejsze spotkanie branży Contact Center z udziałem polskich i międzynarodowych menedżerów
- Sprawdzone metody zarządzania potencjałem pracowniczym w czasie dekoniunktury – case studies Canal+ Cyfrowy, Avon Cosmetics Polska, Eurobank
- Innowacje technologiczne jako narzędzia wzrostu efektywności i jakości obsługi klienta – zaprezentuje mBank, PPG Deco Polska i Provident
3. e-M@rketing: Web 2.0 & more – Mierzalność efektów, czyli performance marketing
- 16 top-case studies i dyskusja panelowa o marketingowym potencjale web 3.0
- Nowość na rynku polskim, czyli seriale internetowe i społeczności w telefonach komórkowych
- Przykłady najpopularniejszego trendu internetowego performance marketing, czyli „płać tylko za efekt”
- Sprawdzone sposoby liderów na sukces marketingowy w sieci: Cenega, Sanitec Koło, Dell, EMPiK, Coca-Cola, Bank Millennium, US Pharmacia
4. e-Urząd – Przyszłość komunikacji elektronicznej w nowoczesnej administracji
- Pierwsza w Polsce prelekcja o standardzie eEHIC otwierającym technologię kart procesorowych
- Architektura korporacyjna w służbie administracji publicznej – najlepsze praktyki
- Skuteczne i nowoczesne kanały komunikacji z mieszkańcami w administracji publicznej
- Jak wzbudzić popyt na e-usługi wśród mieszkańców – sprawdzone rozwiązania
Korzyści uczestnictwa w wydarzeniu
- Możliwość spotkania z decydentami w obszarze e-marketing, e-commerce, contact center, IT
- 50 proc. uczestników to top management
- 40 proc. uczestników to dyrektorzy sprzedaży, marketingu, contact center, IT
- Dwa dni spotkań z potencjalnymi klientami – specjalna oferta match making
- Wielokanałowa komunikacja z grupa docelową: 50 tys wysłanych broszur, telemarketing, e-marketing i PR
Zapraszamy do bezpłatnego odwiedzania Targów.
W celu rejestracji prosimy o kontakt lub przesłanie formularza zgłoszeniowego.
Więcej informacji
na stronie: www.bbm.pl
lub pod nr tel.: +48 12 35 05 400
Wpisy promowane
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
- Mewa zaprezentuje na Targach SAWO w Poznaniu (23-25.04.2024) odzież roboczą, ochronną i ostrzegawczą dla przemysłu i rzemiosła oraz ofertę w zakresie artykułów bhpW dniach od 23-25 kwietnia b.r. firma Mewa obecna będzie na Międzynarodowych Targach Ochrony Pracy, Pożarnictwa i Ratownictwa SAWO w ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.