Rozstrzygnięto konkurs dla partnerów firmy Anixter, mający na celu promocję sprzedaży bezprzewodowych rozwiązań Avaya Wireless. Zwycięzcą konkursu została wrocławska firma Interline Kroplewski Piotr.
W grudniu ubiegłego roku firma Anixter rozpoczęła w Polsce dystrybucję produktów i rozwiązań Avaya Wireless. W związku z wprowadzeniem nowego produktu na krajowy rynek, firma ogłosiła promocję dla wszystkich swoich partnerów. Konkurs trwał od grudnia 2001 do końca marca br. Mogli w nim wziąć udział wszyscy dystrybutorzy, którzy złożyli zamówienia na sumę ponad 15 tysięcy dolarów. Do promocji zaproszono około 50 firm.
Zwycięzcą promocyjnego konkursu została firma Interline Kroplewski Piotr z Wrocławia, która zakupiła w Anixterze produkty Avaya Wireless za łączna sumę ponad 25 000 dolarów.
Nagrodą w konkursie był voucher biura turystycznego. Jak zapewnia Marek Chodkowski – dyrektor polskiego oddziału firmy, w ten sposób zapoczątkowany został cykl promocji dla Partnerów Anixtera. Będą organizowane 2-3 razy do roku.
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.