FlashAds, sieć reklamy w grach flash, organizuje konkurs dla twórców gier flash’owych. Na najlepszych deweloperów czekają nagrody pieniężne oraz nagrody rzeczowe. Ponadto zgłoszone do konkursu gry wezmą udział w kampaniach reklamowych prowadzonych przez FlashAds.
Konkurs trwa od 21.09 do 31.10.2009 i jest skierowany do wszystkich, którzy zajmują się tworzeniem gier w technologii flash. Zasady konkursu są bardzo proste: należy zarejestrować się na stronach FlashAds jako deweloper i umieścić w swoim panelu przygotowaną przez siebie grę. Wygra ta osoba, której gra będzie cieszyła się największą popularnością wśród graczy. Dla pierwszych trzech osób przygotowano nagrody pieniężne:
I miejsce – 4 500 zł
II miejsce – 3 000 zł
III miejsce – 1 500 zł
Na pozostałych wyróżnionych w konkursie czekać będą nagrody rzeczowe w postaci gier na PC.
Oprócz możliwości zdobycia nagród uczestnicy zyskują również szansę osiągnięcia zysków z reklam. Na zgłoszonych w konkursie grach emitowane będą bowiem reklamy, a twórcy otrzymają z tego tytułu wynagrodzenie.
Sieć FlashAds wystartowała raptem miesiąc temu, a od tego czasu udało nam się zaprosić do współpracy kilkadziesiąt witryn i kilkunastu deweloperów. Zabawa, którą teraz zorganizowaliśmy ma pokazać ludziom, że na tworzeniu gier można zarobić. Im ciekawsze, chętniej grywalne pozycje tym większy zysk z tytułu reklam. – mówi Tomasz Glinka, dyrektor sieci FlashAds.
http://www.flashads.pl/news7/konkurs_dla_developerow.html
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.