Tygodnik Newsweek Polska pod honorowym patronatem Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej organizuje konkurs „100 procent z 1 procenta” na najlepszą kampanię zachęcającą do przekazywania 1% podatku na rzecz organizacji pożytku publicznego.
Z nadsyłanych do redakcji prac zostaną wyłonione i opublikowane na łamach tygodnika trzy najlepsze kampanie w każdej kategorii. Zwycięzcy głosowania Internautów otrzymają nagrody, które zostaną wręczone na uroczystej gali w maju 2008r.
W ubiegłym roku z możliwości przekazania 1% podatku dochodowego na rzecz organizacji pożytku publicznego skorzystało zaledwie 6,5 proc. podatników. W sumie przekazali na rzecz Organizacji Pożytku Publicznego ok. 105 mln zł.
Katarzyna Ferlas, koordynator projektu: "Naszym głównym celem jest podniesienie świadomości społecznej na temat możliwości i sposobu przekazania swojego 1% na rzecz różnych organizacji. Po drugie, wyróżniając kreacje kampanii, pokazujemy organizacjom, że warto szukać najlepszych dróg dotarcia do podatników."
Ze względu na duże zainteresowanie konkursem, organizatorzy przedłużyli okres nadsyłania prac do 23 marca 2008r.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.