Konsultacja kosmetyczna na żądanie

Opublikowano: 10 grudnia 2007. Kategoria: Rynek. Tagi:

Agencja interaktywna HYPERmedia (ISOBAR) zaprojektowała dla marki OLAY (P&G) narzędzie pozwalające na bezpośredni dialog z konsumentem. „Wirtualna konsultantka Olay” to sposób na indywidualne spotkanie ze specjalistą kosmetologiem w warunkach domowych.
Od września dla członkiń Klubu OLAY dostępne są konsultacje online umożliwiające dobór kosmetyków dostosowanych do wieku, potrzeb skóry i własnych upodobań. Koncepcja konsultacji opiera się na interaktywnym filmie, w którym porad kosmetycznych udziela główny konsultant marki, kosmetolog Aleksandra Artiuch. Kobiety zainteresowane ofertą OLAY odpowiadają na pytania eksperta, co wpływa na finalną rekomendację zestawu kosmetyków.

Z konsultacji online korzysta ponad 2 000 kobiet miesięcznie (Gemius Traffic), co dowodzi jak ważny obecnie dla marek jest dialog z konsumentami. Strategia komunikacji marketingowej OLAY zakłada szczegółową analizę potrzeb odbiorców na bazie indywidualnych rozmów i w zależności od wyników, dobieranie odpowiednich produktów.

Inicjatywa HYPERmedia spotkała się z entuzjastycznym przyjęciem. Konsultantki OLAY podkreślają, że dla klientek ważny jest kontakt ze specjalistą, do którego mają zaufanie.

HYPERmedia, członek globalnej sieci interaktywnej ISOBAR, współpracuje z Procter&Gamble od 2003 roku.

Hanna LaskowskaKonsultacja kosmetyczna na żądanie

Podziel się!

O autorze

hania