3 mln Polaków słucha radia internetowego. W sieci znajdziemy ponad 200 polskich stacji grających przeróżne rytmy, nawet takie dla kilkumiesięcznych bobasów – wynika z raportu portalu Money.pl. Radio on-line najlepsze czasy ma dopiero przed sobą.
31 proc. internautów słucha radia w sieci od 3 do 6 razy w tygodniu lub codziennie. 10 proc. włącza stacje on-line 1 – 2 razy w tygodniu, 46 proc. 1-3 na miesiąc, a 13 proc. słuchało radia tylko raz.
Internauci częściej tylko czytają dzienniki. 44 proc. z nich robi to od 3 do 6 razy w tygodniu lub codziennie. 13 proc. czyta prasę 1 – 2 razy w tygodniu. 39 proc. robi to 1-3/miesiąc, a jedynie 5 proc. zrobiło to tylko raz.
Internetowi radiosłuchacze to przede wszystkim mężczyźni. Według raportu wraz z wiekiem internautów rośnie odsetek osób, które kiedykolwiek czytały prasę przez internet. Spada natomiast odsetek internautów słuchających radia on-line. Te wyniki potwierdza również inne badanie zgodnie z którym osoby w wieku 15-24 słuchają radia znacznie częściej.
www.money.pl/gospodarka/ngospodarka/ebiznes/artykul
Wpisy promowane
- Czym zajmuje się agencja interaktywna?Marketing internetowy to nieodzowna część każdego biznesu online. To właśnie dzięki niemu firma ma szansę na zdobycie nowych klientów oraz ...
- Wybór systemu i narzędzi ITSM w firmieOdpowiedni wybór narzędzi ITSM w przedsiębiorstwie umożliwia jej stały rozwój, zwiększenie tempa pracy i niwelację problemów związanych z IT. Jak ...
Wydarzenia
X edycja konkursu e-Commerce Polska awards
22.06.2022
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.