3 mln Polaków słucha radia internetowego. W sieci znajdziemy ponad 200 polskich stacji grających przeróżne rytmy, nawet takie dla kilkumiesięcznych bobasów – wynika z raportu portalu Money.pl. Radio on-line najlepsze czasy ma dopiero przed sobą.
31 proc. internautów słucha radia w sieci od 3 do 6 razy w tygodniu lub codziennie. 10 proc. włącza stacje on-line 1 – 2 razy w tygodniu, 46 proc. 1-3 na miesiąc, a 13 proc. słuchało radia tylko raz.
Internauci częściej tylko czytają dzienniki. 44 proc. z nich robi to od 3 do 6 razy w tygodniu lub codziennie. 13 proc. czyta prasę 1 – 2 razy w tygodniu. 39 proc. robi to 1-3/miesiąc, a jedynie 5 proc. zrobiło to tylko raz.
Internetowi radiosłuchacze to przede wszystkim mężczyźni. Według raportu wraz z wiekiem internautów rośnie odsetek osób, które kiedykolwiek czytały prasę przez internet. Spada natomiast odsetek internautów słuchających radia on-line. Te wyniki potwierdza również inne badanie zgodnie z którym osoby w wieku 15-24 słuchają radia znacznie częściej.
www.money.pl/gospodarka/ngospodarka/ebiznes/artykul
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.