3 mln Polaków słucha radia internetowego. W sieci znajdziemy ponad 200 polskich stacji grających przeróżne rytmy, nawet takie dla kilkumiesięcznych bobasów – wynika z raportu portalu Money.pl. Radio on-line najlepsze czasy ma dopiero przed sobą.
31 proc. internautów słucha radia w sieci od 3 do 6 razy w tygodniu lub codziennie. 10 proc. włącza stacje on-line 1 – 2 razy w tygodniu, 46 proc. 1-3 na miesiąc, a 13 proc. słuchało radia tylko raz.
Internauci częściej tylko czytają dzienniki. 44 proc. z nich robi to od 3 do 6 razy w tygodniu lub codziennie. 13 proc. czyta prasę 1 – 2 razy w tygodniu. 39 proc. robi to 1-3/miesiąc, a jedynie 5 proc. zrobiło to tylko raz.
Internetowi radiosłuchacze to przede wszystkim mężczyźni. Według raportu wraz z wiekiem internautów rośnie odsetek osób, które kiedykolwiek czytały prasę przez internet. Spada natomiast odsetek internautów słuchających radia on-line. Te wyniki potwierdza również inne badanie zgodnie z którym osoby w wieku 15-24 słuchają radia znacznie częściej.
www.money.pl/gospodarka/ngospodarka/ebiznes/artykul
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.