Kto wybierze najlepsze sklepy w konkursie e-Commerce Polska awards 2015?

W tegorocznej edycji konkursu e-Commerce Polska awards zarejestrowało się ponad 100 uczestników. To spośród nich, w ramach kategorii z zakresu brandingu i sprzedaży, jury wybierze najlepsze sklepy. Głosy na swoich faworytów oddadzą także e-konsumenci. Zwycięzców konkursu poznamy w listopadzie.

E-COMMERCE POLSKA AWARDS 2015Zgłoszone w konkursie e-Commerce Polska awards 2015 sklepy, zostaną ocenione przez jury w ramach kategorii z zakresu brandingu i sprzedaży. W tym roku, z myślą o podmiotach wykorzystujących nowoczesne technologie i realizujących sprzedaż wielokanałową, przygotowano nowe kategorie – mobile i sprzedaż wielokanałowa. Uczestników ocenią eksperci z branży e-commerce, tworzący jury w składzie:

  • Justyna Skorupska, eBusiness Consulting Sp. z o.o.
  • Borys Skraba, Bold Brand Commerce Sp. z o.o.
  • Krzysztof Jagliński, Nazwa.pl
  • Łukasz Szymula, Tradedoubler
  • Łucja Gdala, Codemedia
  • Tomasz Plata, Autenti
  • Magdalena Górak, Profeina
  • Katarzyna Czuchaj – Łagód, Mobile Institute
  • Paweł Sala, Freshmail
  • Witold Chomiczewski, Lubasz i Wspólnicy – Kancelaria Radców Prawnych
  • Grzegorz Mazurek, Akademia Leona Koźmińskiego
  • Roman Baluta, Orba
  • Piotr Lewaciuk, InPost Paczkomaty
  • Małgorzata Ciszecka, Visa Europe
  • Piotr Kurczewski, DialCom 24
  • Marek Cynowski, Poczta Polska S.A.
  • Kornel Dulęba, Semahead
  • Patrycja Staniszewska, Izba Gospodarki Elektronicznej
  • Kamil Wiszowaty, Value Media
  • Marcin Ledworowski, BIK S.A.
  • Piotr Szymczak, Spinacz.pl

Konkurs e-Commerce Polska awards ma na celu nie tylko wyłonienie i nagrodzenie najlepszych sklepów, lecz także pobudzanie podmiotów z branży e-commerce do zwiększania konkurencyjności i podnoszenia poziomu jakości świadczonych usług. W ramach konkursu promujemy dobre praktyki i zwiększamy świadomość sklepów na temat prowadzenia biznesu w naszej branży. W konkursie e-Commerce Polska awards 2015 wszystkie sklepy mają równe szanse – każdy z uczestników będzie mógł zawalczyć o głosy konsumentów w kategorii „Najlepsza obsługa klienta” – przekonuje Patrycja Sass-Staniszewska, członek zarządu e-Izby.

W rolę jury wcielą się również e-konsumenci, na co dzień robiący zakupy w internecie. W ramach kategorii „Najlepsza obsługa klienta” wybiorą spośród zgłoszonych sklepów ten, którego strona i poziom obsługi klienta są najbardziej przyjazne. Konsumenci mogą oddawać głosy na ulubiony sklep od 23 września do 15 października. Nagroda w tej kategorii będzie przyznana w grupie małych oraz średnich i dużych sklepów, a każdy internauta biorący udział w głosowaniu może oddać jeden głos na jednego uczestnika. Głosowanie zostanie przeprowadzone za pośrednictwem aplikacji, która jest dostępna dla internautów na stronach internetowych sklepów.

Zwycięzców konkursu e-Commerce Polska awards 2015 poznamy podczas uroczystej gali, która odbędzie się 18 listopada w Warszawie.

Nad poprawnością głosowania czuwa audytor konkursu Kancelaria Porębski i Wspólnicy. Sponsorami konkursu są: Przelewy24, Visa Europe, Poczta Polska i Orba. Nasza Redakcja objęła konkurs swoim patronatem medialnym.

Wpisy promowane

  • Jak wysłać paczkę do Niemiec?
    Niemcy to ponad 83-milionowy kraj, który jest największym sąsiadem, a zarazem jednym z największych partnerów handlowych Polski. Nasza gospodarka jest ...
  • Dealer samochodów – jak wybrać najlepszego?
    Zakup samochodu to duża inwestycja, dlatego przed podpisaniem umowy warto poświęcić trochę czasu na znalezienie najlepszej oferty. Nie chodzi tutaj ...

Wydarzenia

Weź nasz patronat!
31.12.2021

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry