Kto zlecił morderstwo cen?

Reporter szuka zleceniodawcy drastycznej obniżki cen swoich produktów. W zamian za informacje oferuje cenne nagrody. – Taki jest przekaz kampanii prowadzonej przez markę odzieżową Reporter i agencję interaktywną OS3 multimedia.
Po raz kolejny w promocji postawiono na Internet jako główny kanał prowadzenia akcji promocyjnej, tym razem wykorzystując czarny humor i komiksowy styl. Reklama w punktach sprzedaży i innych mediach zachęca do wejścia na www.ktozlecil.pl i wzięcia udziału w zabawie. 

Głównym medium kampanii jest serwis www.ktozlecil.pl, gdzie można zapoznać się z zasadami konkursu i zgłosić zdjęcia lub filmy podejrzanych o zlecenie drastycznej obniżki cen produktów Reporter. Spośród nadesłanych do 5 lutego materiałów wybranych zostanie przez jury 20 najlepszych, z których internauci wytypują zwycięzcę. Nagrodą jest dwuosobowa wycieczka do Wenezueli oraz ubrania marki Reporter.

– Stylistyka całości przekazu, kampanii i serwisu www nawiązuje do klimatu filmu „Sin City” Franka Millera. Komiksowa kreska, przeciwstawne kolory, atmosfera tajemniczej zbrodni tworzą charakter czytelny dla grupy docelowej kampanii. Projektując stronę www oraz nagrywając multimedia i lektora, wzorowaliśmy się na kronikach policyjnych, znanych filmach gangsterskich i komiksach – mówi Marcin Maj, Dyrektor Zarządzający OS3 multimedia.

W kampanii promującej serwis www.ktozlecil.pl wykorzystano marketing wirusowy na portalach typu youtube.com, wrzuta.pl, streemo.pl, marketing szeptany, mailing do własnej bazy i baz portali Onet i Interia i kampanię bannerową z dźwiękiem. W telewizji Viva pojawi się także seria spotów reklamowych. Witryny punktów sprzedaży zostały całkowicie zamalowane na czarno, z widoczną serią plakatów w stylu komiksowym informujących o poszukiwaniu mordercy cen i zachęcających do wejścia na stronę www.

– Konsekwentnie stawiamy na Internet, współpracując z agencją OS3 multimedia. Przez pierwsze lata działalności naszej marki to właśnie sieć i punkty sprzedaży były jedynymi kanałami prowadzenia  działań marketingowych. Z roku na rok poszerzamy wachlarz stosowanych mediów, jednak interaktywność Internetu powoduje, że jest on dla nas medium łączącym i spinającym pozostałe, jak telewizja, prasa czy outdoor – mówi Marcin Gieracz, Dyrektor Marketingu marki REPORTER. 

www.ktozlecil.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top