Program 2 Telewizji Polskiej rozpoczął emisję drugiej edycji kulinarnego – interaktywnego programu SmaczneGO!, przygotowanego przy współpracy One-2-One Media Solutions.
Projekt realizowany jest na mocy kontraktu z firmą producencką Endemol Polska. Szefowie kuchni wraz z publicznością w studiu przygotowują potrawy z produktów, które można znaleźć w lodówce statystycznego Polaka. Program przebiegający w duchu sportowej rywalizacji prowadzi Olga Bończyk.
Widzowie kibicujący kulinarnej rywalizacji dwu zespołów mogą wziąć udział w licznych SMSowych konkursach i zabawach. W ramach interaktywnego serwisu można także otrzymać na telefon komórkowy zdjęcie i przepis na wymyślone przez szefów kuchni potrawy.” Pierwszy sezon kulinarnego show pokazał, że interakcja w tego typu programach spotyka się z ogromnym zainteresowaniem telewidzów.” – powiedział Piotr Chmielewski z firmy Endemol.
Szefami rywalizujących w programie zespołów są: Marcin Piotrowski oraz Krystian Zalejski – znani i cenieni artyści sztuki kulinarnej. Tym razem zamiast wykwintnych składników mają do dyspozycji proste produkty. Czy kucharzom uda się wyczarować z tych „zwyczajnych” składników wspaniałe dania? Jak pokazały doświadczenia z programów emitowanych w innych krajach, jest to bardzo prawdopodobne.
Wrześniowe SmaczneGO! jest drugą edycja programu przygotowaną przez One-2-One Media Solutions.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.