Kultura i rozrywka w sieci – jak się sprzedają [raport]

Internauci najczęściej kupują bilety do teatru i na koncerty – tak wynika z badań przeprowadzonych przez Tixar.pl – platformę pomagającą planować czas wolny.

najpopularniejsze

Bilety wybiera nawet 43 proc. wśród osób korzystających z wyszukiwarek wydarzeń kulturalnych i rozrywkowych. Przy czym aż 70 proc. z nich to kobiety. Polacy chętnie korzystają z platform internetowych zbierających oferty w jednym miejscu, jak porównywarki cen produktów czy usług z danej branży. W sieci coraz częściej kupujemy też bilety oraz wejściówki na różnego rodzaju wydarzenia kulturalne i rozrywkowe.

kto

Wśród kupujących dominują osoby w wieku 35 – 44, ale także grupa 45 – 54 jest bardzo aktywna jeśli chodzi o internetowe zakupy biletów na eventy. Warto dodać, że taki zakup trwa około 2 minuty. Tylko tyle potrzeba na znalezienie interesującego wydarzenia i przejście do strony z płatnościami. Najczęściej takie transakcje dokonywane są między 10 rano a południem – powiedział Bogdan Marszałek z Tixar.pl.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top