Internauci najczęściej kupują bilety do teatru i na koncerty – tak wynika z badań przeprowadzonych przez Tixar.pl – platformę pomagającą planować czas wolny.
Bilety wybiera nawet 43 proc. wśród osób korzystających z wyszukiwarek wydarzeń kulturalnych i rozrywkowych. Przy czym aż 70 proc. z nich to kobiety. Polacy chętnie korzystają z platform internetowych zbierających oferty w jednym miejscu, jak porównywarki cen produktów czy usług z danej branży. W sieci coraz częściej kupujemy też bilety oraz wejściówki na różnego rodzaju wydarzenia kulturalne i rozrywkowe.
Wśród kupujących dominują osoby w wieku 35 – 44, ale także grupa 45 – 54 jest bardzo aktywna jeśli chodzi o internetowe zakupy biletów na eventy. Warto dodać, że taki zakup trwa około 2 minuty. Tylko tyle potrzeba na znalezienie interesującego wydarzenia i przejście do strony z płatnościami. Najczęściej takie transakcje dokonywane są między 10 rano a południem – powiedział Bogdan Marszałek z Tixar.pl.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.