Kwietniowy numer Marketing & more to przede wszystkim analiza wyzwań PR-owych, przed jakimi obecnie stoi polski Kościół. Prezentacja kościelnych „gwiazd PR-u” i najlepszych chwytów marketingowych w zarządzaniu religią. Ponadto wzór na dyplomatołka, czyli wynik różnicy dyplomaty i PR-owca.
„Profesjonaliści w czerni” jest pierwszą w Polsce prezentacją wybitnych marketingowców i PR-owców w polskim Kościele. W artykule wspólnie ze świeckimi ekspertami z branży zastanawiają się oni nad wizerunkowymi wyzwaniami, przed którymi staje współczesny Kościół, oraz analizują najlepsze posunięcia w promocji religii, jakie podejmowali zarówno hierarchowie, jak i święci.
„Wizerunkowe dyplomatołki” – droga, jaką musi przebyć młody adept dyplomacji, by zostać reprezentantem wizerunkowym naszego kraju, a nie tylko… dyplomatołkiem. Minister Sikorski zdradza plany, dzięki którym już wkrótce na placówkach będą tylko profesjonalni budowniczy reputacji kraju, a nie pionki politycznych dealów.
„Superszpieg coraz bardziej markowy” – legendarny 007 wbrew powszechnej opinii, do historii przeszedł nie jako as wywiadu, ale największy trendseter. Nieporównywalnie więcej – niż na rzecz Jej Królewskiej Mości – zrobił dla dziesiątek marek, które zbudował i mistrzowsko pozycjonował w ponad czterdziestoletniej karierze. M&m publikuje listę tych, którzy opłacali agenta, i korzyści, jakie w zamian otrzymywali.
Dla zawodowców od planowania mediów do numeru dołączone jest zestawienie kanałów tematycznych. Kompendiów wiedzy zawiera spis wszystkich z podziałem na grupy docelowe oraz wyniki oglądalności liderów każdego segmentu. Są też wskazówki ekspertów i ich przewidywania kierunków rozwoju rynku.
…a Konjo pisze o przednówku w polskim „szołbiznesie”, czyli corocznym przewidywaniu, jaki styl będzie obowiązkowy w nadchodzącym sezonie… „Bo jak jakiś zespół nagra tzw. Przebój lata, zapewni egzystencję sobie i firmie płytowej na wiele kolejnych sezonów ” – można przeczytać w Konjo presents.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.