Warto kupować perfumy w sieci – ceny tych samych zapachów, oferowanych przez drogerie oraz sklepy internetowe znacznie różnią się. Dzięki porównywarkom można znaleźć oferty tańsze nawet o połowę.
Badania ARC Rynek i Opinia pokazują, że kryzys zmienił zwyczaje konsumenckie Polaków. Coraz więcej osób stara się robić zakupy w taki sposób, aby zaoszczędzić jak najwięcej. Polacy nadal chcą nabywać luksusowe produkty, takie jak najnowsze zapachy znanych projektantów, jednak kryzys zmusza ich do poszukiwania najkorzystniejszych ofert dostępnych na rynku. Z badań ARC Rynek i Opinia wynika, że od 2006 roku rośnie grupa „łowców okazji”. Cena wciąż jest dla Polaków jednym z najważniejszych czynników decydujących o zakupie danego produktu. Decydując się na kilkusetzłotowy zakup, warto docenić ofertę sklepów on-line jako alternatywę dla drogerii kosmetycznych.
Lacoste Inspiration w drogerii za 280 złotych, w sieci za 126 złotych. Takie oferty można znaleźć codziennie w sklepach internetowych. Różnice w cenach są znaczne, sięgają średnio 50%. Nic zatem dziwnego, że coraz więcej osób kupuje perfumy w sieci. Z danych porównywarki Kupujemy.pl (dane z dnia 1 lipca br.) wynika, że np. za wodę perfumowaną Lacoste Inspiration (75 ml) w znanej sieci perfumerii zapłacimy 280 zł, podczas gdy w internecie możemy ją znaleźć już za 126 zł (http://www.kupujemy.pl/lacoste-inspiration-75-cena-sklep.html).
Tak znaczące różnice w cenach wynikają z wielu czynników. „W przypadku takich kategorii produktów, jak elektronika użytkowa, konkurencja na rynku jest bardzo duża, zatem ceny są niższe, a ich rozpiętość znacznie mniejsza. Z produktami luksusowymi, takimi jak perfumy, jest inaczej: tradycyjne sklepy wciąż utrzymują wysokie marże. Dlatego o wiele korzystniej jest kupować perfumy w internecie” – mówi Arkadiusz Dydo z Kupujemy.pl.
Planując zakupy w sieci warto pamiętać o kilku podstawowych zasadach:
– Nie wybierajmy najtańszej oferty. Niska cena to nie wszystko, istotne są jeszcze koszty i czas wysyłki, opcje dotyczące płatności, wreszcie dostępność towaru.
– Zwróćmy szczególną uwagę na opinie o sklepie wystawione przez dotychczasowych klientów. To jest najlepsza rekomendacja. Czasem warto zapłacić nieco więcej, ale mieć pewność, że sklep jest wiarygodny i profesjonalnie zrealizuje zamówienie.
– Przed dokonaniem transakcji można nawiązać kontakt ze sprzedawcą. Głuchy telefon lub brak odpowiedzi na e-maile powinny wzbudzić nasze podejrzenia.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.