W dniach 24-25 lipca 2004 r. w Centralnym Ośrodku Sportu i Rekreacji przy ul. Nowowiejskiej 37B w Warszawie odbędzie się trzecia edycja największej i najpopularniejszej imprezy typu LAN Party w Polsce -LAN4FUN. Impreza skierowana jest do wszystkich wielbicieli internetowych gier komputerowych (w przedziale wiekowym 14-35 lat), bez względu na przynależność do grup i stowarzyszeń tzw. klanów.
Część z nich, znana w środowisku jako zawodowi gracze, traktuje swoją pasję jako sposób na życie. Komputer jest dla nich tym, czym samochód dla kierowcy rajdowego. Najczęściej to właśnie oni posiadają w obudowach swoich komputerów najnowsze nowinki techniczne, zaś ich akcesoria nie ustępują najnowszym trendom na rynku. Uczestnicy z całej Polski przywożą swoje komputery do Warszawy tylko po to, aby ponad 30 godzin bez przerwy oddawać się wspólnie swojej ulubionej rozrywce – grom komputerowym. Podczas imprez rozgrywane są różnego rodzaju turnieje i konkursy.
Ponieważ impreza trwa dwa dni na miejscu można się przespać, wziąć prysznic i zamówić jedzenie z dostawą. Miejsce imprezy – Centralny Ośrodek Sportu i Rekreacji przy ul. Nowowiejskiej 37B w Warszawie przystosowany jest dla osób niepełnosprawnych, które także mogą wziąć udział w imprezie. W tym roku Organizatorzy zapewniają także wstęp na imprezę dla widzów, dla których przygotowana zostanie specjalna trybuna i ekran, na którym można obserwować zmagania graczy siedzących na sali.
Koszt uczestnictwa w charakterze gracza to od 30 do 60 zł, wstęp dla widzów jest bezpłatny. Aby wziąć udział w trzeciej edycji LAN4FUN 3 należy zarejestrować się na stronach internetowych.
LAN4FUN dorobiło się rzeszy stałych fanów. Ze względu na dobrą organizację i niepowtarzalną atmosferę środowisko graczy komputerowych z niecierpliwością oczekuje kolejnych spotkań. W tym roku imprezę wspierają firmy 3Com, ASUSTeK Computer Inc, Revoltec, Plantronics, CD Projekt oraz ProFuturo.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.