Landingi, polski martech tworzący landing pages oraz produkty do optymalizacji konwersji dla marketerów i agencji, integruje się z HubSpot. W ramach współpracy platform, klienci korzystający z Landingi i HubSpota mogą optymalizować pozyskiwanie leadów za pośrednictwem landing page, a także efektywnie nimi zarządzać.
Dzięki naszej integracji z HubSpot kontakty pozyskane przez landing page, trafiają do systemu, gdzie podlegają dalszej automatyzacji. Są przypisywane do odpowiednich list i uruchamiają zaplanowane procesy. Wszystko po to, aby mogły być jak najlepiej obsłużone przez system lub handlowca – mówi Błażej Abel, CEO Landingi.
HubSpot to narzędzie CRM w formie rozbudowanej platformy wspierającej zdobywanie nowych klientów i zarządzanie relacjami z nimi. Korzysta z niej ponad 113 tysięcy firm z całego świata, w tym giganci różnych branż, tacy jak BBC, Trello czy Suzuki. Landingi jako wiodący dostawca oprogramowania do budowania i publikowania landing page’y, które umożliwiają skuteczne i skalowalne generowanie leadów, stawia na synergię z najlepszymi narzędziami do obsługi relacji z klientem. Stąd uruchomienie integracji z HubSpotem, która pozwala na przesyłanie danych kontaktowych potencjalnych klientów (tzw. leady sprzedażowe) automatycznie, bezpiecznie i bezpośrednio do tego systemu CRM.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.