Landingi z integracją w HubSpot

Landingi, polski martech tworzący landing pages oraz produkty do optymalizacji konwersji dla marketerów i agencji, integruje się z HubSpot. W ramach współpracy platform, klienci korzystający z Landingi i HubSpota mogą optymalizować pozyskiwanie leadów za pośrednictwem landing page, a także efektywnie nimi zarządzać.

Landingi z integracją w HubSpot 1

Dzięki naszej integracji z HubSpot kontakty pozyskane przez landing page, trafiają do systemu, gdzie podlegają dalszej automatyzacji. Są przypisywane do odpowiednich list i uruchamiają zaplanowane procesy. Wszystko po to, aby mogły być jak najlepiej obsłużone przez system lub handlowca – mówi Błażej Abel, CEO Landingi.

HubSpot to narzędzie CRM w formie rozbudowanej platformy wspierającej zdobywanie nowych klientów i zarządzanie relacjami z nimi. Korzysta z niej ponad 113 tysięcy firm z całego świata, w tym giganci różnych branż, tacy jak BBC, Trello czy Suzuki. Landingi jako wiodący dostawca oprogramowania do budowania i publikowania landing page’y, które umożliwiają skuteczne i skalowalne generowanie leadów, stawia na synergię z najlepszymi narzędziami do obsługi relacji z klientem. Stąd uruchomienie integracji z HubSpotem, która pozwala na przesyłanie danych kontaktowych potencjalnych klientów (tzw. leady sprzedażowe) automatycznie, bezpiecznie i bezpośrednio do tego systemu CRM.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top