Polski oddział Lawson Software, globalnego dostawcy rozwiązań informatycznych, nominował nowego prezesa i ścisłe kierownictwo firmy. Nowym prezesem zarządu został Marcin Bondara, dotychczasowy dyrektor sprzedaży. Z kolei Dagmara Kotlarska – dyrektor marketingu, objęła funkcję prokurenta polskiego oddziału Lawsona. Nowym dyrektorem konsultingu został Piotr Borkowski, któremu od teraz podlega cały dział wdrożeń i serwisu.
Marcin Bondara zastąpił na stanowisku prezesa Piotra Michalaka, który odszedł z firmy w listopadzie 2008 r.
– Chcemy, aby nowy, trzyosobowy zespół, który zarządza firmą we wszystkich obszarach jej działalności zdynamizował rozwój spółki. Naszym zdaniem spowolnienie gospodarcze jest doskonałym momentem na inwestycję w rozwiązania, które pomagają zmniejszyć koszty i zwiększyć efektywność firm produkcyjnych. Liczymy, że Lawson w Polsce wykorzysta ten czas na zawarcie kolejnych kontraktów i realizację nowych wdrożeń – skomentował Marcin Bondara, nowy prezes zarządu Lawson Software Polska.
Marcin Bondara, prezes zarządu Lawson Software Polska, z branżą IT związany jest od 15 lat. W firmie Lawson pracuje na stanowisku dyrektora sprzedaży od czasu fuzji z Intentią w 2006 roku. Wcześniej w Intentii, szwedzkim dostawcy rozwiązań ERP, zaczynał jako Sales Manager, by po dwóch latach awansować na stanowisko Customer Account Executive. Marcin Bondara dwukrotnie zdobył tytuł „Intentia Top Performence” za najlepsze wyniki sprzedaży w całej korporacji. Przed rozpoczęciem pracy w Intentii przez osiem lat pracował w branżach komputerowej i rozwiązań informatycznych w firmach ComputerLand SA i CSBI SA.
Dagmara Kotlarska, dyrektor marketingu i prokurent Lawson Software Polska, ma 10-letnie doświadczenie w branży informatycznej. W firmie Lawson zajmuje również stanowisko Regional Marketing Managera na kraje Europy Centralnej, gdzie realizuje projekty marketingowe w Polsce, Niemczech, Austrii i Szwajcarii. Wcześniej w Intentii kierowała programami marketingowymi rozwiązań dla branż spożywczej oraz zarządzania serwisem w krajach Europy Północnej i Centralnej. Po fuzji z Lawsonem koordynowała działania marketingowe w Polsce, Czechach i na Słowacji. Posiada tytuł Advanced Certificate in Marketing.
Piotr Borkowski, dyrektor konsultingu Lawson Software Polska, kieruje projektami wdrożeniowymi od 10 lat. Wcześniej w firmie Intentia, ostatnio w Lawson Software. Jest kierownikiem projektu z certyfikatem Project Management Professional wydanym przez Project Management Institute. Przedtem współpracował z Silicon Graphics oraz Cray Research jako dyrektor ds. obsługi klientów. We wcześniejszym okresie Piotr Borkowski pracował w dziale serwisu ICL Poland. Przed rokiem 1990 zdobywał doświadczenie informatyczne w dużych organizacjach jak PLL LOT, PGNiG, PKP.
Wpisy promowane
- Mewa inwestuje w system doboru rozmiaru odzieży oparty na sztucznej inteligencjiDostawca usług tekstylnych firma Mewa kontynuuje swój rozwój, zapewniając sobie większościowe udziały w startupie, jakim jest Esenca Digital Workwear S.R.L. ...
- Zadbaj o właściwą kondycję psychiczną swoich pracownikówDzisiejsze czasy charakteryzują się szybkim tempem życia, które w połączeniu z presją związaną z rywalizacją na coraz bardziej konkurencyjnym rynku ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
- Rynek reklamy w Polsce – styczeń 2024W internecie i radiu najaktywniejsze reklamowo były marki z branży „Trade”, natomiast w telewizji – „Pharmaceuticals – wynika z danych gemiusAdReal ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.