iplay.pl jako pierwszy w Polsce i jeden z nielicznych serwisów tego typu na świecie umożliwił pobieranie utworów muzycznych zabezpieczonych technologią DRM użytkownikom korzystających z przeglądarki Mozilla FireFox.
Dzięki implementacji technologii ActiveX dla przeglądarek opartych na silniku z rodziny Mozilli użytkownicy FireFox’a mają już możliwość legalnego kupowania muzyki z serwisu iplay.pl. Szacuje się, że obecnie przeglądarki z tej rodziny używa prawie 20% polskich Internautów. Możliwość kupowania muzyki pod tą właśnie przeglądarką była jedną z najczęstszych próśb technicznych kierowanych do iplay.pl.
iplay.pl to pierwszy polski, legalny serwis muzyczny sprzedający muzykę w Internecie, który rozpoczął działalność na początku września 2003 roku. Od sierpnia 2004 roku serwis sprzedaje polską i zagraniczną muzykę zabezpieczoną technologią DRM. Serwis działa zgodnie z prawem, ponieważ uzyskał zgodę właścicieli praw prezentowanej przez IPLAY.pl muzyki na jej emisję i sprzedaż w Internecie. Obecnie w ofercie iplay.pl znajduje się ponad 350 000 utworów. Tygodniowo przybywa kilka tysięcy utworów.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.